Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Det er dessverre gresk for meg;-)

For meg også....

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

35

• Colette

28

• AneM1365380603

24

• Babette

12

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust
Skrevet

Denne er det :)

Tusen takk - selv om morsan var litt kjappere på labben enn deg - så jeg hørte den via henne først. Du linket forresten til en ny lydversjon - lyden var mye klarere liksom enn den versjonen morsan linket til.

Hvodan gjør de det tro? Fjerner sus og grums fra 80-tallet slik at det som står igjen er klar sang og musikk... Imponerende!

AneM1365380603
Skrevet

Tusen takk - selv om morsan var litt kjappere på labben enn deg - så jeg hørte den via henne først. Du linket forresten til en ny lydversjon - lyden var mye klarere liksom enn den versjonen morsan linket til.

Hvodan gjør de det tro? Fjerner sus og grums fra 80-tallet slik at det som står igjen er klar sang og musikk... Imponerende!

Ja, jeg så at jeg var treg i forhold til henne ;) Aner ikke hva de gjør i forhold til lyd.

Sangen er forresten veldig fin. Husker den godt :)

AneM1365380603
Skrevet

Det slipper visst jeg også, det sies at Jostein også har bikket over. Synd.

Du er ikke seriøs nå, vel?-)

Spiller nå ingen rolle egentlig ;)

Skrevet

Grøss og gru. ja:-) På den tiden var jeg allerede mor til 2 barn på 2 og 9 år, og var gift for 2. gang:-) LOL:-)

*he he*

Skrevet

tror nok at mange av snuttene på youtube er dårlige pga utstyret til personen som legger dem ut.

Jeg har sett en del gamle klipp der som er av elendig kvalitet, lyd- og billedmessig, men hvis man f eks finner samme klippet på NRK nett-tv, så er det veldig bra.

De kan selvsagt drive med digital rensing og slikt, men tror ikke de gjør det på alt mulig fra gamle da'r.

Gjest prust
Skrevet

Ja, jeg så at jeg var treg i forhold til henne ;) Aner ikke hva de gjør i forhold til lyd.

Sangen er forresten veldig fin. Husker den godt :)

Sendte akkurat en mail tilbake - men nå må jeg hoppe i seng.

Snakkes!

Skrevet

Du er ikke seriøs nå, vel?-)

Spiller nå ingen rolle egentlig ;)

Det er en kjent sak at Jostein P har ihvertfall hatt bifile tendenser.

candyqueen_83
Skrevet

tror nok at mange av snuttene på youtube er dårlige pga utstyret til personen som legger dem ut.

Jeg har sett en del gamle klipp der som er av elendig kvalitet, lyd- og billedmessig, men hvis man f eks finner samme klippet på NRK nett-tv, så er det veldig bra.

De kan selvsagt drive med digital rensing og slikt, men tror ikke de gjør det på alt mulig fra gamle da'r.

''tror nok at mange av snuttene på youtube er dårlige pga utstyret til personen som legger dem ut.''

Fniser litt ;O)

AneM1365380603
Skrevet

''tror nok at mange av snuttene på youtube er dårlige pga utstyret til personen som legger dem ut.''

Fniser litt ;O)

Hehe. Bra observert ;o)

Skrevet

Fniser litt ;O)

;-)

Skrevet

Skuffende at Jostein ikke kommenterer i år, det er jo halve showet!

Forresten skulle jeg likt å få inn BBC, Graham Norton kommenterer der i år, og han er like ondsinet morsom. :)

Skrevet

Skuffende at Jostein ikke kommenterer i år, det er jo halve showet!

Forresten skulle jeg likt å få inn BBC, Graham Norton kommenterer der i år, og han er like ondsinet morsom. :)

Åja, Graham Norton skulle jeg _gjerne_ hørt i denne sammenheng. Jeg syns han ner fantastisk morsom i showene sine-)

I en helt annen genre: Jeg skulle gjerne også hørt Thomas Lundin, som kommenterer på svenskspråklig tv i Finland. Jeg har bare sett han i aksjon i de svenske adresse-prigrammene, og synes han er skikkelig kul.

Skrevet

Åja, Graham Norton skulle jeg _gjerne_ hørt i denne sammenheng. Jeg syns han ner fantastisk morsom i showene sine-)

I en helt annen genre: Jeg skulle gjerne også hørt Thomas Lundin, som kommenterer på svenskspråklig tv i Finland. Jeg har bare sett han i aksjon i de svenske adresse-prigrammene, og synes han er skikkelig kul.

Jeg må sjekket ut Thomas Lundin, han vet jeg ikke hvem er. Graham Norton er utrolig morsom! :))

Skrevet

Jeg må sjekket ut Thomas Lundin, han vet jeg ikke hvem er. Graham Norton er utrolig morsom! :))

Thomas Lundin er HELT annerledes enn Norton - han er ikke frekk/morsom, men jeg liker han av andre grunner:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...