Gjest prust Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Det er dessverre gresk for meg;-) For meg også.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Denne er det Tusen takk - selv om morsan var litt kjappere på labben enn deg - så jeg hørte den via henne først. Du linket forresten til en ny lydversjon - lyden var mye klarere liksom enn den versjonen morsan linket til. Hvodan gjør de det tro? Fjerner sus og grums fra 80-tallet slik at det som står igjen er klar sang og musikk... Imponerende! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Tusen takk - selv om morsan var litt kjappere på labben enn deg - så jeg hørte den via henne først. Du linket forresten til en ny lydversjon - lyden var mye klarere liksom enn den versjonen morsan linket til. Hvodan gjør de det tro? Fjerner sus og grums fra 80-tallet slik at det som står igjen er klar sang og musikk... Imponerende! Ja, jeg så at jeg var treg i forhold til henne Aner ikke hva de gjør i forhold til lyd. Sangen er forresten veldig fin. Husker den godt 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Det slipper visst jeg også, det sies at Jostein også har bikket over. Synd. Du er ikke seriøs nå, vel?-) Spiller nå ingen rolle egentlig 0 Siter
morsan Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Skrevet 15. mai 2009 Grøss og gru. ja:-) På den tiden var jeg allerede mor til 2 barn på 2 og 9 år, og var gift for 2. gang:-) LOL:-) *he he* 0 Siter
morsan Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Skrevet 15. mai 2009 Tusen takk - selv om morsan var litt kjappere på labben enn deg - så jeg hørte den via henne først. Du linket forresten til en ny lydversjon - lyden var mye klarere liksom enn den versjonen morsan linket til. Hvodan gjør de det tro? Fjerner sus og grums fra 80-tallet slik at det som står igjen er klar sang og musikk... Imponerende! tror nok at mange av snuttene på youtube er dårlige pga utstyret til personen som legger dem ut. Jeg har sett en del gamle klipp der som er av elendig kvalitet, lyd- og billedmessig, men hvis man f eks finner samme klippet på NRK nett-tv, så er det veldig bra. De kan selvsagt drive med digital rensing og slikt, men tror ikke de gjør det på alt mulig fra gamle da'r. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Ja, jeg så at jeg var treg i forhold til henne Aner ikke hva de gjør i forhold til lyd. Sangen er forresten veldig fin. Husker den godt Sendte akkurat en mail tilbake - men nå må jeg hoppe i seng. Snakkes! 0 Siter
morsan Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Skrevet 15. mai 2009 Du er ikke seriøs nå, vel?-) Spiller nå ingen rolle egentlig Det er en kjent sak at Jostein P har ihvertfall hatt bifile tendenser. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 tror nok at mange av snuttene på youtube er dårlige pga utstyret til personen som legger dem ut. Jeg har sett en del gamle klipp der som er av elendig kvalitet, lyd- og billedmessig, men hvis man f eks finner samme klippet på NRK nett-tv, så er det veldig bra. De kan selvsagt drive med digital rensing og slikt, men tror ikke de gjør det på alt mulig fra gamle da'r. ''tror nok at mange av snuttene på youtube er dårlige pga utstyret til personen som legger dem ut.'' Fniser litt ;O) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 ''tror nok at mange av snuttene på youtube er dårlige pga utstyret til personen som legger dem ut.'' Fniser litt ;O) Hehe. Bra observert ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Skrevet 15. mai 2009 ''tror nok at mange av snuttene på youtube er dårlige pga utstyret til personen som legger dem ut.'' Fniser litt ;O) ;-) 0 Siter
ariadne Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Skuffende at Jostein ikke kommenterer i år, det er jo halve showet! Forresten skulle jeg likt å få inn BBC, Graham Norton kommenterer der i år, og han er like ondsinet morsom. 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Skrevet 16. mai 2009 Skuffende at Jostein ikke kommenterer i år, det er jo halve showet! Forresten skulle jeg likt å få inn BBC, Graham Norton kommenterer der i år, og han er like ondsinet morsom. Åja, Graham Norton skulle jeg _gjerne_ hørt i denne sammenheng. Jeg syns han ner fantastisk morsom i showene sine-) I en helt annen genre: Jeg skulle gjerne også hørt Thomas Lundin, som kommenterer på svenskspråklig tv i Finland. Jeg har bare sett han i aksjon i de svenske adresse-prigrammene, og synes han er skikkelig kul. 0 Siter
ariadne Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Åja, Graham Norton skulle jeg _gjerne_ hørt i denne sammenheng. Jeg syns han ner fantastisk morsom i showene sine-) I en helt annen genre: Jeg skulle gjerne også hørt Thomas Lundin, som kommenterer på svenskspråklig tv i Finland. Jeg har bare sett han i aksjon i de svenske adresse-prigrammene, og synes han er skikkelig kul. Jeg må sjekket ut Thomas Lundin, han vet jeg ikke hvem er. Graham Norton er utrolig morsom! ) 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Skrevet 16. mai 2009 Jeg må sjekket ut Thomas Lundin, han vet jeg ikke hvem er. Graham Norton er utrolig morsom! ) Thomas Lundin er HELT annerledes enn Norton - han er ikke frekk/morsom, men jeg liker han av andre grunner:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.