Gå til innhold

En liten sjarmør ;)

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Sørbye het hun. Og døde i 1987.

Skulle akkurat til å skrive det samme til deg!

Skrevet

He - he - koselig :-)

Jeg fikk litt av en kommentar fra en pappa i barnehagen i går, på dugnaden:

Vi hadde vært sammen i en 40 års fest hos noen felles venner på lørdag, og jeg hadde faktisk snakket en del med ham da. Da jeg så ham i går, sa jeg "Takk for sist" - og han så heeeelt spørrende på meg, og lurte på hvor vi hadde treftes før....

Jeg smilte og sa hvor vi hadde vært sammen og sa at jeg ikke hadde hatt briller på meg på lørda....

Så ser han på meg og sier: "Ja.... du hadde jo ikke briller, håret ditt var annerledes og du hadde jo ikke sånt tøy på deg da!!!!!"

Nei - det stemte jo det da - jeg hadde jo kort fin kjole på lørdag, var sminket og pyntet -. i går hadde jeg jobbetøy, håret i en kjapp hestehale + briller :-D

Men aat jeg var totalt ukjennelig, var jo litt rart da....!

Ta ett hint når det kommer så klart og tydelig rett fra levra.

Kanskje OK å freshe litt opp i hverdagen også?

Skrevet

Heisann, har vi fått Trinny og Susannah på besøk på dol? ;-)

candyqueen_83
Skrevet

:P

Gjest veldig anonyme....
Skrevet

Jeg er enig.

Husker en gang jeg traff min sønns tidligere svømmetrener på butikken. Hun var jo vant til å se meg med vanlige klær på osv hver gang jeg fulgte til hallen, mens jeg så henne i badedrakt og med badehette..;-) Kjente henne nesten ikke gijen med klær og håret løst.

''Jeg er enig.

Husker en gang jeg traff min sønns tidligere svømmetrener på butikken. Hun var jo vant til å se meg med vanlige klær på osv hver gang jeg fulgte til hallen, mens jeg så henne i badedrakt og med badehette..;-) Kjente henne nesten ikke gijen med klær og håret løst.''

Litt på siden: jeg hadde vært med en kjekkas hjem *host* i min grønne ungdom. Hockeykjendis. Litt senere var han i avisa, da avbildet med fullt hockeyutstyr. Da datt det ut av meg: "han der var ikke fullt så påkledd sist jeg så ham..." ... til stor latter for alle som stor rundt meg. Dette var seff i en jobbsammenheng ;-/

Hilsen veldig anonyme Lotte :o)

Skrevet

''Jeg er enig.

Husker en gang jeg traff min sønns tidligere svømmetrener på butikken. Hun var jo vant til å se meg med vanlige klær på osv hver gang jeg fulgte til hallen, mens jeg så henne i badedrakt og med badehette..;-) Kjente henne nesten ikke gijen med klær og håret løst.''

Litt på siden: jeg hadde vært med en kjekkas hjem *host* i min grønne ungdom. Hockeykjendis. Litt senere var han i avisa, da avbildet med fullt hockeyutstyr. Da datt det ut av meg: "han der var ikke fullt så påkledd sist jeg så ham..." ... til stor latter for alle som stor rundt meg. Dette var seff i en jobbsammenheng ;-/

Hilsen veldig anonyme Lotte :o)

LOL

Gjest prust
Skrevet

Joda - jeg tar den - men akkurat på dugnaden bryr jeg meg ikke noe særlig om hvordan jeg ser ut - de fleste gikk i praktisk arbeidstøy og ikke pyntet.

På jobb har jeg en klesstil som er mer ordentlig enn dugnadstøy, men likevel mindre pyntet enn jeg er på en fest - og sånn bør det vel kanksje være :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...