Gå til innhold

Hvem kommer på pallen i morgen i GP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tipper Norge, Azerbadjan og Estland

Hva tror du?

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

19

• AneM1365380603

11

• morsan

6

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

På 1. plass: Norge.

På 2.plass: Hellas.

På 3. plass: Azerbadjan.....eller hvordan det skrives.

AneM1365380603
Skrevet

Norge, Tyrkia og Hellas.

AneM1365380603
Skrevet

Ikke meningen å svare deg, hehe. Ble så ivrig nå som nettet plutselig funker igjen :)

Skrevet

Ikke meningen å svare deg, hehe. Ble så ivrig nå som nettet plutselig funker igjen :)

Det går bra:-) Jeg la ikke en gang merke til at det var meg du svarte, for du sa i fra om det:-)

La oss håpe at Alexander vinner i morgen! Hvorfor kaller så mange den vesle nusselige gutten ved etternavn forresten? Rybak, liksom....

Gjest Fyyyyyyysj
Skrevet

hvis Rybak vinner skal jeg boikotte tv og radio for å slippe å høre den låta gang på gang....

jeg likte den i starten, men nå har de spilt den så mange ganger... den har alt blitt en landeplage!

Skrevet

hvis Rybak vinner skal jeg boikotte tv og radio for å slippe å høre den låta gang på gang....

jeg likte den i starten, men nå har de spilt den så mange ganger... den har alt blitt en landeplage!

Det går bare ikke an å være så useriøs. Hvis låta er god/best- så fortjener den å vinne- uavhegig av om du er lei den eller ikke.

Gjest Fyyyyyyysj
Skrevet

Det går bare ikke an å være så useriøs. Hvis låta er god/best- så fortjener den å vinne- uavhegig av om du er lei den eller ikke.

Så bra er den nå ikke, men jeg tror vi kommer langt, kanskje blant de fem beste...

men jeg har en finger på Hellas, nyyydelig stemme og utrolig profesjonell!

Skrevet

Men hvem tror du inntar pallen da?

Skrevet

Så bra er den nå ikke, men jeg tror vi kommer langt, kanskje blant de fem beste...

''men jeg har en finger på Hellas, nyyydelig stemme og utrolig profesjonell''

Jeg fikk helt spader av han. Synes ikke han hadde en god sang, og den derre "Gud for en deilig gresk gud jeg er" opptredenen var direkte kvalm,...

Men smaken er som baken...

Skrevet

Jeg fikk helt spader av han. Synes ikke han hadde en god sang, og den derre "Gud for en deilig gresk gud jeg er" opptredenen var direkte kvalm,...

Enig, og sangen er bare midt på treet også.

Skrevet

Vi får se i morgen:-) Jeg blir bare så irritert på negative nordmenn. Det minner meg om en drosjesjåfør jeg kjørte med i går. Det begynte med at han ikke fikk opp bagasjeklokket på sin skitne Mondeo. Så fortsatte han med å omtale innvandrere i negative vendinger, for deretter å avslutte med at Norge i hvert fall ikke var favoritt i GP. Det var ei jente ...som han ikke husket hvor kom fra:-)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Jeg ble kvalm av han, som til og med måtte opp på et podie i tilfelle vi ikke så hvor kjekk han var når han sto på gulvet. Han er ikke engang kjekk. Uff.

Gjest minnah
Skrevet

Den smørsangeren likte ikke jeg, for instudert og glætt. Men hadde vi alle hatt lik smak, ville det aldri blitt noen konkurranse :-)

Skrevet

Vi får se i morgen:-) Jeg blir bare så irritert på negative nordmenn. Det minner meg om en drosjesjåfør jeg kjørte med i går. Det begynte med at han ikke fikk opp bagasjeklokket på sin skitne Mondeo. Så fortsatte han med å omtale innvandrere i negative vendinger, for deretter å avslutte med at Norge i hvert fall ikke var favoritt i GP. Det var ei jente ...som han ikke husket hvor kom fra:-)

Sikkert hun fra Tyrkia - som prøver å være Shakira.

Skrevet

Sikkert hun fra Tyrkia - som prøver å være Shakira.

OK....Hun er vel sikkert sexy hun da? Han var absolutt typen til å vurdere det derfra :-)

Skrevet

OK....Hun er vel sikkert sexy hun da? Han var absolutt typen til å vurdere det derfra :-)

Joda, veldig søt. Minimalt med tekstiler. Heftig hoftevrikk :-)

Skrevet

Jeg håper selvsagt Norge stikker av med seieren. Ellers synes jeg Estland er veldig bra, og Aserbajdjan burde også ha gode muligheter. Personlig liker jeg også Israel, men tror ikke den når så høyt, selv om selveste Paul McCartney støtter den.

Tyrkia og Hellas er farlige konkurrenter, og tydeligvis også Bosnia, som har fått medvind i det siste.

Av de mer omtalte sangene som jeg absolutt håper IKKE vinner, inngår Malta, UK, Portugal og Romania *huff*

Skrevet

Joda, veldig søt. Minimalt med tekstiler. Heftig hoftevrikk :-)

:-) Se for deg typen drosjesjåfør: Solbriller, barbert hode og solbrun. Skitten bil. Når han endelig fikk opp bagasjelokket sitt etter mye okking og ojing, så så jeg bare etter om han hadde noe av sin egen bagasje der inne. Som en ølkasse, skitne sokker/truser o.l. Og så fortsatte han med sin personlige propaganda med alt han var for og i mot:-) For en representant for et serviceyrke- som koster flesk:-(

AneM1365380603
Skrevet

Jeg håper selvsagt Norge stikker av med seieren. Ellers synes jeg Estland er veldig bra, og Aserbajdjan burde også ha gode muligheter. Personlig liker jeg også Israel, men tror ikke den når så høyt, selv om selveste Paul McCartney støtter den.

Tyrkia og Hellas er farlige konkurrenter, og tydeligvis også Bosnia, som har fått medvind i det siste.

Av de mer omtalte sangene som jeg absolutt håper IKKE vinner, inngår Malta, UK, Portugal og Romania *huff*

Jeg synes også Estland er nydelig. Hun framfører den veldig fint i tillegg :) Hun og Azerbaijan har noe ærlig over seg som jeg liker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...