Gå til innhold

Hvem kommer på pallen i morgen i GP?

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

19

• AneM1365380603

11

• morsan

6

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skulle sett den kommentaren ;o)

Eller rettere sagt: Hallosverige :-)

candyqueen_83
Skrevet

Topp 5: (Mine ønsker, ikke bookmakernes favoritter)

Norge, Hellas , Island, Malta, Albania

De jeg tror: Azerbadsjan, Norge, Hellas, Albania, Tyrkia

I tilfeldig rekkefølge. Vanskelig med kun tre stykker.

AneM1365380603
Skrevet

Det var et flott innlegg :)

Jeg er enig med deg i at Sverige har et flott bidrag, og at det er vanskelig å sammenligne det med det norske.

Jeg synes det svenske bidraget mista litt av futten da de måtte kvitte seg med de mannlige danserne.

AneM1365380603
Skrevet

Topp 5: (Mine ønsker, ikke bookmakernes favoritter)

Norge, Hellas , Island, Malta, Albania

De jeg tror: Azerbadsjan, Norge, Hellas, Albania, Tyrkia

I tilfeldig rekkefølge. Vanskelig med kun tre stykker.

Det tenkte jeg ikke på... Jeg svarte ut fra hva jeg tror, og ikke hva jeg ønsker.

Albania har en utrolig god låt. Dessverre ødela hun låta litt ved å synge på engelsk i Moskva. Ballerinakjolen var heller ikke noe sjakktrekk :(

Skrevet

Det var et flott innlegg :)

Jeg er enig med deg i at Sverige har et flott bidrag, og at det er vanskelig å sammenligne det med det norske.

Jeg synes det svenske bidraget mista litt av futten da de måtte kvitte seg med de mannlige danserne.

Takk:-) Men det var egentlig bare en liten del av hva jeg hadde på hjertet. Jeg synes ærlig og oppriktig at Sveriges bidrag er veldig bra- men det mangler varme og engasjement. Det er iskaldt.....

candyqueen_83
Skrevet

Her er generalprøven juryene stemmer fra:

http://www.expressen.tv/noje/1.1570970/norge

Veldig bra, men en veldig stygg glipp på "Fairytaaaale" sånn litt over midten.

Håper juryen sitter i salen, og ikke dømmer ut i fra det klippet der. Der så det jo bare ut som en gærning i bakgrunnen som dansa fugledansen.

candyqueen_83
Skrevet

Det tenkte jeg ikke på... Jeg svarte ut fra hva jeg tror, og ikke hva jeg ønsker.

Albania har en utrolig god låt. Dessverre ødela hun låta litt ved å synge på engelsk i Moskva. Ballerinakjolen var heller ikke noe sjakktrekk :(

Nei, kjolen var ikke spesielt fin eller passende. Men jeg syns Frikar også blir svekket av svarte bukser :o(

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, jeg har sett den..Jeg er jo en av de nordmennene som har kommentert i expressen i kveld. Det er i morgen som teller, og vinner vi ikke, så er det ikke verdens undergang:-) Men Alexander leder jo stort under expressens meningsmåling:-)

Ikke nå lenger dessverre. Ser ut til at Tyrkia har gått forbi.

Skrevet

Ikke nå lenger dessverre. Ser ut til at Tyrkia har gått forbi.

Kan du viset til en link?

Skrevet

Hmm, jeg finner ikke igjen. Jeg så en annen i sted og der lå Tyrkia forran, men håper denne du viser til er riktig.

Den linken jeg viste til gjelder hva folket i Sverige mener. Expressen er en svensk avis, vet du :-) Og der har nå Norge 27% av stemmene, og Tyrkia 4%...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Laster opp Resultater Popularitet

Hvem vinner Melodi Grand Prix i år? Hvordan går det for Norge?

April, 16

Deltaker Poeng

1 Hadise 375

2 Alexander Rybak 351

3 Sakis Rouvas 264

4 Malena Ernman 205

5 Svetlana Loboda 173

6 Patricia Kaas 162

7 Anastasia Prikhodko 149

8 Lovebugs 80

9 Jade Ewen 70

10 AySel & Arash 49

Les mer

Viser de 5 mest populære deltakerne basert på Google søk

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Dette er jo bare basert på Google-søk- og varierer hele tiden. Tyrkia kommer nok ikke til å vinne i morgen:-)

Ok, jeg håper for Guds skyld du har rett. Jeg har aldri hørt en bedre grand prix sang enn den Norge har i år og jeg blir aldri lei av godgutten. Gleder meg til i morgen. Nå har grand prix blitt gøy igjen. God natt:-)

candyqueen_83
Skrevet

Laster opp Resultater Popularitet

Hvem vinner Melodi Grand Prix i år? Hvordan går det for Norge?

April, 16

Deltaker Poeng

1 Hadise 375

2 Alexander Rybak 351

3 Sakis Rouvas 264

4 Malena Ernman 205

5 Svetlana Loboda 173

6 Patricia Kaas 162

7 Anastasia Prikhodko 149

8 Lovebugs 80

9 Jade Ewen 70

10 AySel & Arash 49

Les mer

Viser de 5 mest populære deltakerne basert på Google søk

Sveits var med på lista? De er vel ikke med i finalen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...