Gå til innhold

17. mai klær og jeg ser gravid ut!

Anbefalte innlegg

Gjest Is it all gas?
Skrevet

Hyyyl!

fikk sjokk da jeg så meg i kjolen, magen min begynner jo rett under puppene og strutter, om jegikke holder den ikke ser jeg faktisk sånn ut som da jeg var 6 mnd gravid!

Skrevet

Bunad? Alle bunadskjerringene ser gravide ut. Og de som følger den fantastiske moten med kjoler som starter rett under puppene. De får selv anorektikere til å se gravide ut.

Gjest mora2
Skrevet

Bunad? Alle bunadskjerringene ser gravide ut. Og de som følger den fantastiske moten med kjoler som starter rett under puppene. De får selv anorektikere til å se gravide ut.

Hihi, disse vide tunikaene er bare grusomme!

Skrevet

Hihi, disse vide tunikaene er bare grusomme!

''Hihi, disse vide tunikaene er bare grusomme!''

Enkelte av oss synes det er veldig ok med en mote som passer for kvinner med former av ymse slag ;)

Gjest VannLilja29
Skrevet

Enkelte av oss synes det er veldig ok med en mote som passer for kvinner med former av ymse slag ;)

nemli! :)

Skrevet

Helt enig! Etter mange år med trang og kort mote kan vi endelig slippe løs magen under tunikaen. Håper denne moten varer lenge.

Skrevet

Kommer jo helt an på tunikaen, da. Det er en nokså utbredt misforståelse at man tror man ser slankere ut fordi man har veldig løshengende klær, men ofte blir man bare enda breier av det.

Skrevet

Kommer jo helt an på tunikaen, da. Det er en nokså utbredt misforståelse at man tror man ser slankere ut fordi man har veldig løshengende klær, men ofte blir man bare enda breier av det.

''Kommer jo helt an på tunikaen, da. Det er en nokså utbredt misforståelse at man tror man ser slankere ut fordi man har veldig løshengende klær, men ofte blir man bare enda breier av det.''

Og det er en nokså utbredt misforståelse at alle har som mål å se slankere ut. Jeg som bærer på en del ekstra kilo, har ingen tro på at noen klær får meg til å se slanke(re) ut. Men jeg synes at det er deilig at jeg i år kan gå i klær som faktisk også er mote - og jeg kan att på til føle meg vel i dem. Derfor, kjære morsan, er tunikamoten bra for oss som er litt runde :)

Gjest høstløv
Skrevet

''Kommer jo helt an på tunikaen, da. Det er en nokså utbredt misforståelse at man tror man ser slankere ut fordi man har veldig løshengende klær, men ofte blir man bare enda breier av det.''

Og det er en nokså utbredt misforståelse at alle har som mål å se slankere ut. Jeg som bærer på en del ekstra kilo, har ingen tro på at noen klær får meg til å se slanke(re) ut. Men jeg synes at det er deilig at jeg i år kan gå i klær som faktisk også er mote - og jeg kan att på til føle meg vel i dem. Derfor, kjære morsan, er tunikamoten bra for oss som er litt runde :)

PS. Knepet med aluminiumsfolie, varmt vann og salt på sølvskjeene mine, funket ikke.

Skrevet

Ok, suit yourself;-)

Av egen erfaring synes jeg ikke det er så fint på meg, og jeg er langtfra noen sylfide.

Skrevet

PS. Knepet med aluminiumsfolie, varmt vann og salt på sølvskjeene mine, funket ikke.

Jeg har helller ikke hatt hell med det. Gnukking må til, ja.

Skrevet

Hehe - tror det fungerer best med sølvtøy som er blitt stelt pent med i alle år.

Men det hjalp vel litt?

Gjest høstløv
Skrevet

Men å ha stramtsittende klær, hvor alle valkene synes er heller ikke noe fint.

Men dette er nusselig:

http://www.vedal.net/blogg/wp-content/hund.png

Dette er ikke helt så nusselig, tenk deg å sette på en stram T-skjorte, som gikk inn og ut av alle valkene?

http://static.forskning.no/00/19/11/48/ore_3.jpgNone.medium.jpg

Gjest mimi le clown
Skrevet

Helt enig! Etter mange år med trang og kort mote kan vi endelig slippe løs magen under tunikaen. Håper denne moten varer lenge.

Da må du passe på å hamstre tunikaer nå, for jeg leste nettopp at korte topper og bare mager er på full fart inn igjen! Beklager:)

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg har helller ikke hatt hell med det. Gnukking må til, ja.

Ja, jeg får sette datteren min igang, neste gang hun kommer på besøk.

Gjest høstløv
Skrevet

Hehe - tror det fungerer best med sølvtøy som er blitt stelt pent med i alle år.

Men det hjalp vel litt?

Noe av det svarte gikk bort, men på langt nær alt sammen, og så ble skjeene så gule i fargen.

Jeg må nok spørre datteren min neste gang hun kommer hjem, hun pusser gjerne sølvtøy.

Skrevet

Da må du passe på å hamstre tunikaer nå, for jeg leste nettopp at korte topper og bare mager er på full fart inn igjen! Beklager:)

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik

Skrevet

Bar mage er uansett ikke noe for damer over en viss alder - aunsett hvor flat mage de har;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...