skal Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Selvsagt glemte jeg å kjøpe shampo i dag. Har lyst å være fin på håret i morgen, men hva er lurest? Bare skylle veldig grundig med vann? Eneste såpen jeg har er A-derma sin dusjgele - kan jeg bruke den isteden? Noe annet lurt som virker fettløsende eller hva det nå er som trengs? Gode råd taes imot med takk! 0 Siter
skal Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Skrevet 16. mai 2009 Grønnsåpe. Hverken har eller tåler, men takk for tips! 0 Siter
ilaria Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Tror du trygt kan bruke dusjgelen...og litt balsam etterpå, om du har! 0 Siter
skal Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Skrevet 16. mai 2009 Tror du trygt kan bruke dusjgelen...og litt balsam etterpå, om du har! Heller vel litt mot det. Ingen balsam dessverre. 0 Siter
linnea72 Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Heller vel litt mot det. Ingen balsam dessverre. Kan du ikke låne litt av naboen 0 Siter
fyrlykt Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Har du ikke en bensinstasjon i nærheten? De har vel shampoo 0 Siter
skal Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Skrevet 16. mai 2009 Kan du ikke låne litt av naboen Skal vel ha bra flaks om de har en av de jeg tåler dessverre, merker lite til allergi til vanlig, men akkurat i sånne situasjoner er det litt kjipt. 0 Siter
skal Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Skrevet 16. mai 2009 Har du ikke en bensinstasjon i nærheten? De har vel shampoo Er sånn sær allergiker som må på apotek for å få tak i dessverre, ellers hadde det vært en grei sak, mange butikker åpne enda. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Zalo! Høres rart ut, men funker. Var på ferie en gang sammen med en kjemiingeniør. Vi hadde pakket ned alt, men en måtte vaske håret før avreise. Ingeniøren sa at Zalo trygt kunne brukes, innholdsmessig. 0 Siter
Gjest zalo ja Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Støtter zalo forslaget du fikk. Det funker! 0 Siter
org Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Er sånn sær allergiker som må på apotek for å få tak i dessverre, ellers hadde det vært en grei sak, mange butikker åpne enda. Siden du er allergisk, tror jeg det er lurt å unngå Zalo... 0 Siter
skal Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Skrevet 16. mai 2009 Siden du er allergisk, tror jeg det er lurt å unngå Zalo... Jepp. Prøvde med dusjgeleen, får ta en runde med neutral oppvask om det blir krise, men virker lovende så langt. 0 Siter
skal Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Skrevet 16. mai 2009 Zalo! Høres rart ut, men funker. Var på ferie en gang sammen med en kjemiingeniør. Vi hadde pakket ned alt, men en måtte vaske håret før avreise. Ingeniøren sa at Zalo trygt kunne brukes, innholdsmessig. Takk, skal prøve neutral oppvaskmiddel om det ikke ble bra med dusjgeleen, men virker lovende så langt. 0 Siter
skal Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Skrevet 16. mai 2009 Støtter zalo forslaget du fikk. Det funker! Takk, skal prøve neutral oppvaskmiddel om det ikke ble bra med dusjgeleen, men virker lovende så langt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.