Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt glemte jeg å kjøpe shampo i dag. Har lyst å være fin på håret i morgen, men hva er lurest? Bare skylle veldig grundig med vann? Eneste såpen jeg har er A-derma sin dusjgele - kan jeg bruke den isteden? Noe annet lurt som virker fettløsende eller hva det nå er som trengs? Gode råd taes imot med takk!

Skrevet

Grønnsåpe.

Hverken har eller tåler, men takk for tips!

Skrevet

Tror du trygt kan bruke dusjgelen...og litt balsam etterpå, om du har!

Gjest Aimabel
Skrevet

Grønnsåpe.

Herlig duftende furunål!

Skrevet

Tror du trygt kan bruke dusjgelen...og litt balsam etterpå, om du har!

Heller vel litt mot det. Ingen balsam dessverre.

Skrevet

Heller vel litt mot det. Ingen balsam dessverre.

Kan du ikke låne litt av naboen :)

Skrevet

Har du ikke en bensinstasjon i nærheten? De har vel shampoo

Skrevet

Kan du ikke låne litt av naboen :)

Skal vel ha bra flaks om de har en av de jeg tåler dessverre, merker lite til allergi til vanlig, men akkurat i sånne situasjoner er det litt kjipt.

Skrevet

Har du ikke en bensinstasjon i nærheten? De har vel shampoo

Er sånn sær allergiker som må på apotek for å få tak i dessverre, ellers hadde det vært en grei sak, mange butikker åpne enda.

Skrevet

Zalo! Høres rart ut, men funker. Var på ferie en gang sammen med en kjemiingeniør. Vi hadde pakket ned alt, men en måtte vaske håret før avreise. Ingeniøren sa at Zalo trygt kunne brukes, innholdsmessig.

Gjest zalo ja
Skrevet

Støtter zalo forslaget du fikk. Det funker!

Skrevet

Er sånn sær allergiker som må på apotek for å få tak i dessverre, ellers hadde det vært en grei sak, mange butikker åpne enda.

Siden du er allergisk, tror jeg det er lurt å unngå Zalo...

Skrevet

Siden du er allergisk, tror jeg det er lurt å unngå Zalo...

Jepp. Prøvde med dusjgeleen, får ta en runde med neutral oppvask om det blir krise, men virker lovende så langt.

Skrevet

Zalo! Høres rart ut, men funker. Var på ferie en gang sammen med en kjemiingeniør. Vi hadde pakket ned alt, men en måtte vaske håret før avreise. Ingeniøren sa at Zalo trygt kunne brukes, innholdsmessig.

Takk, skal prøve neutral oppvaskmiddel om det ikke ble bra med dusjgeleen, men virker lovende så langt.

Skrevet

Støtter zalo forslaget du fikk. Det funker!

Takk, skal prøve neutral oppvaskmiddel om det ikke ble bra med dusjgeleen, men virker lovende så langt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...