Gjest Unøgd Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Jeg er under yrkesretta attføring og NAV har gått med på å betale skole i 3 år for at jeg skal få utdanning. Jeg har brev og dokumentasjon på alt. Men nav har rota bort regninga 2 ganger, den er ivertfall ikke blitt betalt. I dag fikk jeg regning nummer 3, og beskjed om at den går videre til inkasso om jeg ikke betaler. Hva gjør jeg nå ? Er livredd for inkasso og betalings anmerkninger. Har ikke noen som helst mulighet til å betale den selv. 0 Siter
Elis31 Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Tar kontakt med innkrever og forklarer situasjonen. Selv tar du kopi av regningene, eller ber om å få kopi når du leverer de. Så blir det lettere å få tak i de. 0 Siter
Mrs D Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Du får for senere passe på at det er NAV som får innbetalinga direkte. Denne gangen får du ringe saksbehandleren og spørre om det er meninga du skal få betalingsanmerkninger fordi du går på attføring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.