Gå til innhold

MGP - når kan man stemme?

Anbefalte innlegg

Gjest vil stemme nå
Skrevet

Kan man sende sms eller ringe i løpet av hele sendingen, eller bare på slutten?

Og hva var nummeret igjen? Hva koster det å sende sms

De sa man kunne stemme 20 ganger fra hver telefon. (Det er det jeg alltid har syntes, at telefonavstemning er noe tull. Jeg er mye mer positiv til fagdommere).

Gjest minnah
Skrevet

Jeg foreslår at vi som har så gode vinnerodds, lar være å stemme på noen andre jeg, for å minske konkurransen ;-)

Skrevet

Jeg foreslår at vi som har så gode vinnerodds, lar være å stemme på noen andre jeg, for å minske konkurransen ;-)

Den tanken har jeg vært inn på også. ;o)

Skrevet

Vet dere ca når Norge skal på scenen? Har lyst til å få med meg det.

Gjest minnah
Skrevet

Vet dere ca når Norge skal på scenen? Har lyst til å få med meg det.

vi er nr 20 og hver sang varer litt over 3 min? Omtrent? Pluss litt smått innimellom. Vil nok være minst 40 min til fra nå, tipper jeg.

Gjest vil stemme nå
Skrevet

Hjelp! Ingen som kan gi meg tlfnummeret? og si hva det koster å stemme? Og når man kan gjøre det?

Kanskje jeg bare skal gå og legge meg, jeg er så trøtt.... *gjesp*

Skrevet

vi er nr 20 og hver sang varer litt over 3 min? Omtrent? Pluss litt smått innimellom. Vil nok være minst 40 min til fra nå, tipper jeg.

Supert, takk.

Gjest minnah
Skrevet

Supert, takk.

Bare kjapp hoderegning altså!! *total ansvarsfraskrivelse* :o)

candyqueen_83
Skrevet

Hvis du følger med på programmet så får du sikkert svar.

Skrevet

Hjelp! Ingen som kan gi meg tlfnummeret? og si hva det koster å stemme? Og når man kan gjøre det?

Kanskje jeg bare skal gå og legge meg, jeg er så trøtt.... *gjesp*

De har ikke opplyst om det ennå, sannsynligvis kan vi stemme et begrenset tidsrom etter at alle sangene er fremført og det er jo det mest rettferdige.

Gjest vil stemme nå
Skrevet

De har ikke opplyst om det ennå, sannsynligvis kan vi stemme et begrenset tidsrom etter at alle sangene er fremført og det er jo det mest rettferdige.

Ja men de la fram to numre i begynnelsen av programmet, et for tlf avstemming og et for sms - bare at jeg rakk ikke å hente papir så jeg fikk ikke skrevet det ned!

Gjest minnah
Skrevet

Ja men de la fram to numre i begynnelsen av programmet, et for tlf avstemming og et for sms - bare at jeg rakk ikke å hente papir så jeg fikk ikke skrevet det ned!

Hvem skal du stemme på da? :-)

Gjest minnah
Skrevet

Den tanken har jeg vært inn på også. ;o)

Men nå sitter jeg her og tenker at jeg likte innmari godt Israels bidrag.. Både sangen og "statementet". Kanskje en seier til dem kan gi en positiv innvirkning....?

candyqueen_83
Skrevet

Men nå sitter jeg her og tenker at jeg likte innmari godt Israels bidrag.. Både sangen og "statementet". Kanskje en seier til dem kan gi en positiv innvirkning....?

Synes Israels sang er kjedelig jeg.. Som så mange andre sanger her.

Gjest minnah
Skrevet

Synes Israels sang er kjedelig jeg.. Som så mange andre sanger her.

Den eneste sangen jeg kan nynne en del av nå, er bidraget fra Estland. Herlig annerledes :-)

candyqueen_83
Skrevet

Den eneste sangen jeg kan nynne en del av nå, er bidraget fra Estland. Herlig annerledes :-)

Syns Estland sin sang er kjedelig og jeg :o) Liker Albania da. Og Island, Hellas, Litauen.

Gjest Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Skrevet

sms til 26800.

Gjest minnah
Skrevet

Syns Estland sin sang er kjedelig og jeg :o) Liker Albania da. Og Island, Hellas, Litauen.

Litauen er jeg enig i :-)

candyqueen_83
Skrevet

Litauen er jeg enig i :-)

Hadde vært utrolig kjedelig om alle skulle like de samme sangene da :o)

Skrevet

*he he*

Blir ingen forskjell om det landet vi stemmer mest på får 10 eller 1 mill stemmer - det får douze points fra Norge uansett;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...