Gjest vil stemme nå Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Kan man sende sms eller ringe i løpet av hele sendingen, eller bare på slutten? Og hva var nummeret igjen? Hva koster det å sende sms De sa man kunne stemme 20 ganger fra hver telefon. (Det er det jeg alltid har syntes, at telefonavstemning er noe tull. Jeg er mye mer positiv til fagdommere). 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Jeg foreslår at vi som har så gode vinnerodds, lar være å stemme på noen andre jeg, for å minske konkurransen ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Jeg foreslår at vi som har så gode vinnerodds, lar være å stemme på noen andre jeg, for å minske konkurransen ;-) Den tanken har jeg vært inn på også. ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Vet dere ca når Norge skal på scenen? Har lyst til å få med meg det. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Vet dere ca når Norge skal på scenen? Har lyst til å få med meg det. vi er nr 20 og hver sang varer litt over 3 min? Omtrent? Pluss litt smått innimellom. Vil nok være minst 40 min til fra nå, tipper jeg. 0 Siter
Gjest vil stemme nå Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Hjelp! Ingen som kan gi meg tlfnummeret? og si hva det koster å stemme? Og når man kan gjøre det? Kanskje jeg bare skal gå og legge meg, jeg er så trøtt.... *gjesp* 0 Siter
cathlin Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 vi er nr 20 og hver sang varer litt over 3 min? Omtrent? Pluss litt smått innimellom. Vil nok være minst 40 min til fra nå, tipper jeg. Supert, takk. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Supert, takk. Bare kjapp hoderegning altså!! *total ansvarsfraskrivelse* ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Hvis du følger med på programmet så får du sikkert svar. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Hjelp! Ingen som kan gi meg tlfnummeret? og si hva det koster å stemme? Og når man kan gjøre det? Kanskje jeg bare skal gå og legge meg, jeg er så trøtt.... *gjesp* De har ikke opplyst om det ennå, sannsynligvis kan vi stemme et begrenset tidsrom etter at alle sangene er fremført og det er jo det mest rettferdige. 0 Siter
Gjest vil stemme nå Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 De har ikke opplyst om det ennå, sannsynligvis kan vi stemme et begrenset tidsrom etter at alle sangene er fremført og det er jo det mest rettferdige. Ja men de la fram to numre i begynnelsen av programmet, et for tlf avstemming og et for sms - bare at jeg rakk ikke å hente papir så jeg fikk ikke skrevet det ned! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Ja men de la fram to numre i begynnelsen av programmet, et for tlf avstemming og et for sms - bare at jeg rakk ikke å hente papir så jeg fikk ikke skrevet det ned! Hvem skal du stemme på da? :-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Den tanken har jeg vært inn på også. ;o) Men nå sitter jeg her og tenker at jeg likte innmari godt Israels bidrag.. Både sangen og "statementet". Kanskje en seier til dem kan gi en positiv innvirkning....? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Men nå sitter jeg her og tenker at jeg likte innmari godt Israels bidrag.. Både sangen og "statementet". Kanskje en seier til dem kan gi en positiv innvirkning....? Synes Israels sang er kjedelig jeg.. Som så mange andre sanger her. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Synes Israels sang er kjedelig jeg.. Som så mange andre sanger her. Den eneste sangen jeg kan nynne en del av nå, er bidraget fra Estland. Herlig annerledes :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Den eneste sangen jeg kan nynne en del av nå, er bidraget fra Estland. Herlig annerledes :-) Syns Estland sin sang er kjedelig og jeg ) Liker Albania da. Og Island, Hellas, Litauen. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Syns Estland sin sang er kjedelig og jeg ) Liker Albania da. Og Island, Hellas, Litauen. Litauen er jeg enig i :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Litauen er jeg enig i :-) Hadde vært utrolig kjedelig om alle skulle like de samme sangene da ) 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Jeg foreslår at vi som har så gode vinnerodds, lar være å stemme på noen andre jeg, for å minske konkurransen ;-) *he he* Blir ingen forskjell om det landet vi stemmer mest på får 10 eller 1 mill stemmer - det får douze points fra Norge uansett;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.