Gå til innhold

MGP - når kan man stemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men nå sitter jeg her og tenker at jeg likte innmari godt Israels bidrag.. Både sangen og "statementet". Kanskje en seier til dem kan gi en positiv innvirkning....?

Jeg liker også Israel kjempegodt! Nydelig sang, og det at de for første gang også har med arabisk....

Jeg må innrømme at jeg blir litt rørt i den sekvensen der de to damene synger med ansiktene vendt mot hverandre og synger noe omtrent som "And when I cry, I cry for the both of us, my pain has no name" (?)

Jeg har stemt på Israel og Estland. Sistnevnte viser også at man kan stå på scenen i en vakker kjole og bare være naturlig vakker - i motsetning til Ukraina med de halvnakne gladiatorene.

Skrevet

Den eneste sangen jeg kan nynne en del av nå, er bidraget fra Estland. Herlig annerledes :-)

Oi, nå leste jeg denne også fra deg, og ja, vi er nok ganske enige ja:-D

Skrevet

Syns Estland sin sang er kjedelig og jeg :o) Liker Albania da. Og Island, Hellas, Litauen.

Ok, vi er IKKE så veldig enige;-)

Island er pen, da, men Hellas får jeg litt nok av nå. Litauen synes jeg jeg har hørt før, men kommer ikke på hva den lignerpå. Men helt fin. Albania blir litt på grensa til skrikende.

Gjest minnah
Skrevet

Oi, nå leste jeg denne også fra deg, og ja, vi er nok ganske enige ja:-D

Ser slik ut!

Men jeg tipper Azerbajian, Frankrike, Hellas, Norge og Sverige(?) kommer til å knive om topplasseringene.

Skrevet

Ser slik ut!

Men jeg tipper Azerbajian, Frankrike, Hellas, Norge og Sverige(?) kommer til å knive om topplasseringene.

Jeg har ikke så stor tro på Frankrike, og også litt tvilende til om Sverige havner helt i toppen. Hellas og Aserbajdjan er jeg enige i kommer i toppen, og se også opp for Tyrkia og Ukraina (dessverre til sistnevnte!)

Drømmesituasjonen ville vært utklassingsseier til Norge, med Estland og Israel på delt andreplass:-)

Russland var desidert verst! Makan til hyling! Og det er synd og si det, men jeg synes ikke artisten hadde et fjes som kledde å komme i megaformat på storskjerm...

Gjest minnah
Skrevet

Jeg har ikke så stor tro på Frankrike, og også litt tvilende til om Sverige havner helt i toppen. Hellas og Aserbajdjan er jeg enige i kommer i toppen, og se også opp for Tyrkia og Ukraina (dessverre til sistnevnte!)

Drømmesituasjonen ville vært utklassingsseier til Norge, med Estland og Israel på delt andreplass:-)

Russland var desidert verst! Makan til hyling! Og det er synd og si det, men jeg synes ikke artisten hadde et fjes som kledde å komme i megaformat på storskjerm...

Fjeset på storskjermen så bare sint og skummel ut... :-P

Skrevet

Fjeset på storskjermen så bare sint og skummel ut... :-P

Ja, sønnen min syntes hun så kjempeskummel ut.

Gjest vil stemme nå
Skrevet

Hvem skal du stemme på da? :-)

Ååååhhh! Jeg hadde ikke fått med meg at man ikke kunne stemme på sitt eget land! Jeg som var så stuptrøtt, og så ble jeg sittende oppe helt til det var slutt for å få stemt på Alexander!

Burde kanskje visst det, men jeg syns godt de kunne opplyst det nederst på skjermen innimellom som en påminnelse.

Gjest minnah
Skrevet

Ååååhhh! Jeg hadde ikke fått med meg at man ikke kunne stemme på sitt eget land! Jeg som var så stuptrøtt, og så ble jeg sittende oppe helt til det var slutt for å få stemt på Alexander!

Burde kanskje visst det, men jeg syns godt de kunne opplyst det nederst på skjermen innimellom som en påminnelse.

Hehe... har du aldri sett på GP før? Hadde man kunnet stemme på eget land ville jo ikke vi små hatt en sjanse mot gigantnasjonene ;-)

Skrevet

Det er da innlysende at man ikke kan stemme på sitt eget land, da kunne de bare startet med at alle landene hadde 12 poeng. :o) Og sånn har det vært i alle år....

Gjest vil stemme nå
Skrevet

Hehe... har du aldri sett på GP før? Hadde man kunnet stemme på eget land ville jo ikke vi små hatt en sjanse mot gigantnasjonene ;-)

Nei, jeg pleier aldri å se GP. Jeg blir fryktelig sliten av slike programmer. Men i år ville jeg bare skru på for å hjelpe å stemme fram Alexander (den sangen liker jeg godt).

Hadde lyden av for det meste, bare sånn at jeg kunne følge med på når man skulle begynne å stemme.

Så da fikk jeg altså med meg at han vant, og det syns jeg var kjempebra!

candyqueen_83
Skrevet

Samme om det er et stort eller lite land da. Får ikke mer enn 12 poeng uansett om det er 400 000 stemmer eller 5 000 000 stemmer :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...