Gjest Silver Fairy Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Mine stemmer går til Island, Estland og Israel. 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har stemt på Israel og estland også, og ved en blingsefeil så stemte jeg på Armenia også, så da måtte jeg stemme dobbelt opp på de to andre for å jevne ut litt;-) 0 Siter
Gjest fryken Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Dumt å stemme på noen som konkurrerer med Alexander. Stem på noen som ikke har sjanse til å vinne - Armenina eller noe slikt. 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Dumt å stemme på noen som konkurrerer med Alexander. Stem på noen som ikke har sjanse til å vinne - Armenina eller noe slikt. Russland burde vel ligge desidert dårligst an! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Dumt å stemme på noen som konkurrerer med Alexander. Stem på noen som ikke har sjanse til å vinne - Armenina eller noe slikt. Evt spare den femmern :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Dumt å stemme på noen som konkurrerer med Alexander. Stem på noen som ikke har sjanse til å vinne - Armenina eller noe slikt. Jeg stemmer ikke i det hele tatt jeg. ) 0 Siter
Colette Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Russland burde vel ligge desidert dårligst an! Helt enig! Maken til trist senase:-) Svenskene har kåret vårt bidrag til kveldens beste med over 32% :-) Jeg har ikke tid til å legge ut linken nå :-) Heia Alexander :-) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Dumt å stemme på noen som konkurrerer med Alexander. Stem på noen som ikke har sjanse til å vinne - Armenina eller noe slikt. Næsj, det er feigt! 0 Siter
Gjest grand prix er gøy Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Stemte på den nestebeste sangen (og det var FØR jeg ante at de faktisk ble nummer to) Island sin sang var nyyyydelig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.