Gå til innhold

Irriterende Synnøve Svabø

Anbefalte innlegg

Gjest klapp igjen synnøve
Skrevet

MÅ hun snakke over stemmegiverne, det irriterer meg grenseløst.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

13

• Bookworm

4

• morsan

2

• candyqueen_83

2

Skrevet

Ja, hun kunne ha holdt litt mer stille. Holde rmed å KORT si navnet, for de få som er både døve og blinde og ikke får det med seg likevel;-)

Skrevet

Samme her. Var så irriterendes at jeg skrudde av lyden. Ho e amatør som kommentator. I tilegg har hun lite peiling og sir mye feil. Jubla en gang for 1 poeng, mens det var 12. Blææææ.

Homo-nordlendingen var irriterende, men ikke så mye som Svabø.

Gjest dfjgkdjfåååee
Skrevet

Ja, hun kunne ha holdt litt mer stille. Holde rmed å KORT si navnet, for de få som er både døve og blinde og ikke får det med seg likevel;-)

TYTKJERRING!!!!

Gjest minnah
Skrevet

Samme her. Var så irriterendes at jeg skrudde av lyden. Ho e amatør som kommentator. I tilegg har hun lite peiling og sir mye feil. Jubla en gang for 1 poeng, mens det var 12. Blææææ.

Homo-nordlendingen var irriterende, men ikke så mye som Svabø.

Uff ja, ble ikke noe mer begeistret for henne etter denne kvelden nei.

Gjest bikku
Skrevet

Per Sundnes var ingen favoritt, men gi oss ham tilbake!!! Gneldredama ødela hele innspurten i avstemminga. Kan ikke noen pådyttene henne akutt laryngitt med påfølgende stemmebortfall?

Gjest minnah
Skrevet

hehe, NRK kutta henne rett av når Rybak fikk mikrofonen :-) Ble nesten GAL av skravla!!

AneM1365380603
Skrevet

Ja, hun ødela hele den gode opplevelsen!!!!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja- hun endte med å ta altfor stor plass! Måtte skru ned- for jeg ble så sliten av henne.

Og irritert- fordi jeg var mer interessert i å høre hva kommetator/andre sa- enn henne snakke om tennissokker i BH.

Gjest nikkot
Skrevet

HELT ENIG, blei forbanna på hele kjerringa, makan til svadaprat !!!!!!!!

Grrrrrr til og med ungene, som ikke skjønner engelsk (poenggiverene) "kjeftet" på kaklingen hennes

Skrevet

Helt enig - hun klarte å ødelegge hele opplevelsen av å vinne....

Jeg har sendt klagemail til NRK, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme!! Dette var intet mindre enn en skandale!!!

Skrevet

Kan dere ikke fokusere på det positive?? ALEXANDER VANT :-)))

Skrevet

Helt enig - hun klarte å ødelegge hele opplevelsen av å vinne....

Jeg har sendt klagemail til NRK, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme!! Dette var intet mindre enn en skandale!!!

Enig med deg i at skravla hennes tok overhånd, og at det var irriterende. Men ærlig talt!!! Dette er en festkveld!!!

Skrevet

Kan dere ikke fokusere på det positive?? ALEXANDER VANT :-)))

Godt poeng, men samtidig er det vel unødvendig å si :-D

mariaflyfly
Skrevet

Fatter ikke at det går an å henge seg opp i Synnøve Svabø, jeg.

Gjest mimi le clown
Skrevet

Fatter ikke at det går an å henge seg opp i Synnøve Svabø, jeg.

En mannlig stemme kan man jo velge å overhøre og likevel få med seg det som sies i bakgrunnen, men med den skråla der er det umulig. Man hører jo bare henne!

Skrevet

Godt poeng, men samtidig er det vel unødvendig å si :-D

Jeg er bare så trøtt over nordmenns evinnelige fokusering på alt som er feil og negativt. Selv på en kveld som denne...Jeg gir nesten opp:-(

Skrevet

Jeg er bare så trøtt over nordmenns evinnelige fokusering på alt som er feil og negativt. Selv på en kveld som denne...Jeg gir nesten opp:-(

Tenker det samme...

Skrevet

Enig med deg i at skravla hennes tok overhånd, og at det var irriterende. Men ærlig talt!!! Dette er en festkveld!!!

Det kunne ha vært en festkveld ja, hvis ikke det kvinnemennesket hadde ødelagt hele opplevelsen!! Sitter ikke igjen med en godfølelse idet hele tatt.

Håper hun får sparken first thing on monday

Gjest mimi le clown
Skrevet

Jeg pleier ikke normalt å klage, men denne dama ødela hele seiersgleden for meg! Jeg gikk glipp av spenningen ved stemmegivingen pga kakling og intervjuer, og selv da det var klart at Aleksander vant fortsatte hun. Det ble ingen tid til spenning og ikke til å glede seg over seieren. Alt ble overdøvet at kakling! Jeg føler meg rett og slett litt snytt for opplevelsen av å vinne GP:(

Ikke gjør det til en "typisk norsk-ting", for det er det ikke. Det hadde vært mer typisk norsk å holde munn og late som ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...