Gå til innhold

Irriterende Synnøve Svabø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker det samme...

Ja, et sted får vel grensen faktisk gå, for når det er mulig å sende inn surmulende innlegg på dette forumet. Sende klage til nrk på en kveld som denne? Jeg tror nesten ikke det jeg leser. Synnøve S. boblet jo bare over av glede og entusiasme - og klarte ikke å være profesjonell. Hvilken dødssynd:-(

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

13

• Bookworm

4

• morsan

2

• candyqueen_83

2

Gjest hurramegherogder
Skrevet

Det har både Jostein og han derre andre skravlegåsa gjort også, men det ser ut til å være glemt.

Skrevet

Det kunne ha vært en festkveld ja, hvis ikke det kvinnemennesket hadde ødelagt hele opplevelsen!! Sitter ikke igjen med en godfølelse idet hele tatt.

Håper hun får sparken first thing on monday

Skjerp deg nå, bookworm.......... Ingenting kunne ta fra meg gleden over denne kvelden......- hvis jeg ikke ønsket det selv.

Skrevet

Har ikke de fleste i Norge tilgang til både dansk og svensk tv egentlig? Kunne vel bare skifta kanal da vel?

Skrevet

Skjerp deg nå, bookworm.......... Ingenting kunne ta fra meg gleden over denne kvelden......- hvis jeg ikke ønsket det selv.

Jeg har lov til å ha akkurat den følelsen jeg vil/har/whatever - fint for deg at du ikke lar dette ta gleden vekk for deg - men for meg (og mange tusen med meg, etter hva jeg ser på divese fora) så gjorde det nettopp det....

Kom ikke her og fortell meg at jeg skal skjerpe meg, eller at jeg føler feil...

Det er vel penga som rår her også!??!! Reklamebransjen har lært meg å reagere negativt??

Skrevet

Jeg har lov til å ha akkurat den følelsen jeg vil/har/whatever - fint for deg at du ikke lar dette ta gleden vekk for deg - men for meg (og mange tusen med meg, etter hva jeg ser på divese fora) så gjorde det nettopp det....

Kom ikke her og fortell meg at jeg skal skjerpe meg, eller at jeg føler feil...

Det er vel penga som rår her også!??!! Reklamebransjen har lært meg å reagere negativt??

Jeg har bare en ting å si i denne sammenhengen: At det går an:-( Maken til surmulig.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, et sted får vel grensen faktisk gå, for når det er mulig å sende inn surmulende innlegg på dette forumet. Sende klage til nrk på en kveld som denne? Jeg tror nesten ikke det jeg leser. Synnøve S. boblet jo bare over av glede og entusiasme - og klarte ikke å være profesjonell. Hvilken dødssynd:-(

Kvelden ble stor. Interessen var stor. Interessen var stor for også å høre hva de russiske kommentatorene sa. Det var umulig pga kakling.

Skrevet

Kvelden ble stor. Interessen var stor. Interessen var stor for også å høre hva de russiske kommentatorene sa. Det var umulig pga kakling.

Ja, la gå..hun var ikke proff nok til å takle posten som kommentator med en vinner/favorittt. Hun tok av, og jeg irriterte meg også over kaklingen. Men det kunne ikke være det første jeg skrev om på dette forumet - etter at Alexander Rybak faktisk vant :-)

candyqueen_83
Skrevet

Ja, la gå..hun var ikke proff nok til å takle posten som kommentator med en vinner/favorittt. Hun tok av, og jeg irriterte meg også over kaklingen. Men det kunne ikke være det første jeg skrev om på dette forumet - etter at Alexander Rybak faktisk vant :-)

Hehe :o) Enig i den.. Men man kan skrive om det i innlegg nr to syns jeg :o)

Skrevet

Hehe :o) Enig i den.. Men man kan skrive om det i innlegg nr to syns jeg :o)

Innlegg nr. 2?

Skrevet

En mannlig stemme kan man jo velge å overhøre og likevel få med seg det som sies i bakgrunnen, men med den skråla der er det umulig. Man hører jo bare henne!

Det er ditt problem at du ikke klarer å fokusere på det som er viktig for deg. Og bare ditt problem.....

Gjest mimi le clown
Skrevet

Det er ditt problem at du ikke klarer å fokusere på det som er viktig for deg. Og bare ditt problem.....

Nei, det er tullprat og det vet du. En skingrende kninnestemme er det ikke bare å blokkere ut samme hvor mye en prøver. At de er mitt problem har du i og for seg rett i. Mitt og et par millioner andre nordmenns.

Skrevet

Nei, det er tullprat og det vet du. En skingrende kninnestemme er det ikke bare å blokkere ut samme hvor mye en prøver. At de er mitt problem har du i og for seg rett i. Mitt og et par millioner andre nordmenns.

Hvis du var mer interessert i det som foregikk på skjermen, enn å irritere deg over henne - så hadde du klart å kutte det ut. Jeg klarte det i hvert fall- når jeg var interessert nok i stemmegiviningen. Men hun tok litt av- det er sant :-)

Gjest mimi le clown
Skrevet

Hvis du var mer interessert i det som foregikk på skjermen, enn å irritere deg over henne - så hadde du klart å kutte det ut. Jeg klarte det i hvert fall- når jeg var interessert nok i stemmegiviningen. Men hun tok litt av- det er sant :-)

Så jeg var ikke interessert nok altså? Jeg som har fulgt med på GP de siste 25 årene og har oversikten over stemmer fra de uulike lendene år for år, og som bare ønsker å faktisk få lov til å høre hva som blir sagt? Interessant. Tro meg, jeg gjorde hva jeg kunne for å overhøre henne.

Skrevet

Så jeg var ikke interessert nok altså? Jeg som har fulgt med på GP de siste 25 årene og har oversikten over stemmer fra de uulike lendene år for år, og som bare ønsker å faktisk få lov til å høre hva som blir sagt? Interessant. Tro meg, jeg gjorde hva jeg kunne for å overhøre henne.

OK:-) Men hvis man bestemmer seg for noe så går det som regel bra allikevel. Man kan ikke være prisgitt sine omgivelser for å kunne nyte det man trenger å nyte. Da kan jo hvem som helst ta fra en nytelsen, og slik kan det jo ike få lov til å være. Man må velge det selv.

Gjest mimi le clown
Skrevet

OK:-) Men hvis man bestemmer seg for noe så går det som regel bra allikevel. Man kan ikke være prisgitt sine omgivelser for å kunne nyte det man trenger å nyte. Da kan jo hvem som helst ta fra en nytelsen, og slik kan det jo ike få lov til å være. Man må velge det selv.

Ok. Hvis man tuner seg inn på en kanal for å høre et program som handler om Prokofiev, og noen legger Britney Spears over (høyt!),så man ikke kan høre et ord om Prokofiev? Og hvis man attpåtil har betalt for å høre det hele? Da har man lov til å bli sur mener jeg, selv om konklusjonen blir at Prokfiev ruler.

Skrevet

Ok. Hvis man tuner seg inn på en kanal for å høre et program som handler om Prokofiev, og noen legger Britney Spears over (høyt!),så man ikke kan høre et ord om Prokofiev? Og hvis man attpåtil har betalt for å høre det hele? Da har man lov til å bli sur mener jeg, selv om konklusjonen blir at Prokfiev ruler.

Jeg har bare et råd til deg i kveld: Gled deg over vår alles Alexanders seier i kveld. Dette er stort!!!! Å irritere seg fører ikke til noe positivt - for noen....

hidi, the scorpion
Skrevet

Jo, hun tok faktisk fra oss gleden:((

Klarte ikke å glede meg, mens hun skravlet i vei, mens andre land fremdeles stemte! Forderdelig respektløst....

Grusomt rett og slett:((

Skrevet

Helt enig.

Hadde det vært enda til fornuftig ting hun kom med,men neida.

Bare tull fra ende til annen. Grrrrrrr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...