Gå til innhold

Irriterende Synnøve Svabø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig med deg!!

Hun kunne ihvertfall holdt kjeft akkurat mens Norge skulle avgi stemmer! Jeg vil tro at folk i det minste ville høre hva egne landsmenn hadde stemt på. Men akkurat da skravlet hun værre enn noen gang,og overdøvet stakkars Stian med fullstendig meningsløst pjatt!

Det syntes jeg faktisk var litt respektløst!

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

13

• Bookworm

4

• morsan

2

• candyqueen_83

2

Gjest det _er_
Skrevet

Enig med deg!!

Hun kunne ihvertfall holdt kjeft akkurat mens Norge skulle avgi stemmer! Jeg vil tro at folk i det minste ville høre hva egne landsmenn hadde stemt på. Men akkurat da skravlet hun værre enn noen gang,og overdøvet stakkars Stian med fullstendig meningsløst pjatt!

Det syntes jeg faktisk var litt respektløst!

Det _er_ respektløst. Grunnleggende barnelærdom å ikke snakke i munnen på folk på den måten når det er tydelig hvem som har førsterangen til å bli hørt..

Skrevet

Det er ditt problem at du ikke klarer å fokusere på det som er viktig for deg. Og bare ditt problem.....

En ting er i alle fall sikkert, at jeg som er tunghørt og ikke greier sortere mange stemmer og lyder når de kommer på samme tid, fikk i alle fall trøbbel med å sortere ut det VIKTIGE under stemmegivinga. Men det er klart, ingen grunn til at ei kaklehøne skal ta hensyn til seerne liksom...

Gjest giggsi
Skrevet

Jeg er bare så trøtt over nordmenns evinnelige fokusering på alt som er feil og negativt. Selv på en kveld som denne...Jeg gir nesten opp:-(

Der er jeg helt enig med deg! Norge vant Grand Prix, men det er flere kommentarer på nettet om Svabøe enn selve seieren. Trist!

Gjest modenat
Skrevet

Det kunne ha vært en festkveld ja, hvis ikke det kvinnemennesket hadde ødelagt hele opplevelsen!! Sitter ikke igjen med en godfølelse idet hele tatt.

Håper hun får sparken first thing on monday

Vel, hvis kommentatoren ødela hele din glede ved at Norge vant, tror jeg du må ta det på egen kappe altså. Det blir nesten for dumt å la noe slikt ta bort hele gleden.

Skrevet

Vel, hvis kommentatoren ødela hele din glede ved at Norge vant, tror jeg du må ta det på egen kappe altså. Det blir nesten for dumt å la noe slikt ta bort hele gleden.

Ja, for jeg var jo tydeligvis den eneste i hele Norge som følte det slik - eller; Nei, det var jeg ikke...

Gjest modenat
Skrevet

Ja, for jeg var jo tydeligvis den eneste i hele Norge som følte det slik - eller; Nei, det var jeg ikke...

Du var ikke den eneste som synes Svabøe kunne gjort en bedre jobb, nei. Men det er nok et veldig lite mindretall som lar det ødelegge gleden over seieren, og det blir noe helt annet.

Skrevet

Du var ikke den eneste som synes Svabøe kunne gjort en bedre jobb, nei. Men det er nok et veldig lite mindretall som lar det ødelegge gleden over seieren, og det blir noe helt annet.

Enig med deg! Ingenting på denne jord kunne ødelegge den gleden jeg følte denne kvelden:-) Visst var hun irriterende innimellom - men gleden var for sterk til å kunne ødelegges av henne.

Skrevet

Har ikke de fleste i Norge tilgang til både dansk og svensk tv egentlig? Kunne vel bare skifta kanal da vel?

jeg surfa gjennom alle kanalene, fant ikke noe som sendte gp samtidig. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...