Gjest en doler Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 bare jeg som irriterer meg over den helsikes kjerringa som ikke kan holde kjeften sin og ødelegge på MGP????!! 0 Siter
Gjest mimi le clown Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Nei, herregud hun ødelegger jo hele opplevelsen! Faen som hum kakler, jeg hører jo ikke det jeg VIL høre av sendingen! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Neida. Tråden under din handler også om det ;-) 0 Siter
Gjest en doler Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Nei, herregud hun ødelegger jo hele opplevelsen! Faen som hum kakler, jeg hører jo ikke det jeg VIL høre av sendingen! ja tilåmed de halvdøve gamlingene her i huset irriterer seg grenseløsst over kaklingen!!!!!!! 0 Siter
Gjest mimi le clown Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 ja tilåmed de halvdøve gamlingene her i huset irriterer seg grenseløsst over kaklingen!!!!!!! Det er så jævlig at jeg ikke har ord. Jeg håper hun aldri mer får kommentere GP! 0 Siter
fyrlykt Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Det er så jævlig at jeg ikke har ord. Jeg håper hun aldri mer får kommentere GP! Helt utrolig at hun kan holde på sånn. Skulle ønske jeg hadde svensk eller dansk tv. 0 Siter
Gjest VannLilja29 Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Herregud nei!! Så ille det ble på slutten... Vi fikk jo ikke høre noe av hva de andre sa, hverken stemmegiverene eller programlederene. Så vidt hun klarte å holde kjeft under utdelingen ... 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Herregud nei!! Så ille det ble på slutten... Vi fikk jo ikke høre noe av hva de andre sa, hverken stemmegiverene eller programlederene. Så vidt hun klarte å holde kjeft under utdelingen ... Ikke engang da vi skulle gi våre stemmer kunne hun holde kjeft, bare holdt tyta gårnde om gullkjolen og skoene sine. Fy f... Men whatever - HURRA for Alexander! ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Vi er ganske gretne her også! Makan....! Hun ødela jo hele avstemningen. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Ikke engang da vi skulle gi våre stemmer kunne hun holde kjeft, bare holdt tyta gårnde om gullkjolen og skoene sine. Fy f... Men whatever - HURRA for Alexander! ) Gullkjole og sko og SOKKER i BH`en 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Nei, det var ikke bare du. Jeg holdt på å irritere vettet av meg. Det går ikke ann å ha en slik programleder. Håper dette er siste gangen. 0 Siter
rose23 Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Ikke engang da vi skulle gi våre stemmer kunne hun holde kjeft, bare holdt tyta gårnde om gullkjolen og skoene sine. Fy f... Men whatever - HURRA for Alexander! ) Ja, hun snakket om at hun skulle putte tennissokker i BH-en under Norges avstemning og løpe ned for å foreta intervju som aldri kom. Aaaaaaaaarg! Noen som vil starte egen facebook-gruppe med "Synnøve ut av GP" så skal jeg melde meg inn sporenstreks. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Grusomt. Ble så innmari slien av kaklingen. Hun tar så altfor mye plass. tidligere i sendingen tok hun mindre plass- men ettervhert tok hun mer og mer plass- og til slutt hørte man jo ingenting utenom hennes innmari irriterende kakling- og elendige regning- og irrelevante kommentarer som sokker i bh osv. 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Grusomt. Ble så innmari slien av kaklingen. Hun tar så altfor mye plass. tidligere i sendingen tok hun mindre plass- men ettervhert tok hun mer og mer plass- og til slutt hørte man jo ingenting utenom hennes innmari irriterende kakling- og elendige regning- og irrelevante kommentarer som sokker i bh osv. Kunne ikke vært mer enig! 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Du er definitivt ikke alene - jeg har allerede sendt mail til NRK!! Hun ødela den gode opplevelsen!! Rett og slett tragisk! 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Herregud nei!! Så ille det ble på slutten... Vi fikk jo ikke høre noe av hva de andre sa, hverken stemmegiverene eller programlederene. Så vidt hun klarte å holde kjeft under utdelingen ... Hun kunne i det minste holdt kjeft da Norge ga stemmer. hadde vært artig å høre hva han sa. 0 Siter
ilaria Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Jeg synes også det var utrolig irriterende, men bestemte meg for å ikke la det gå utover opplevelsen. Men håper inderlig at hun ikke blir programleder neste år, det hadde tatt seg ut! 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Jeg synes også det var utrolig irriterende, men bestemte meg for å ikke la det gå utover opplevelsen. Men håper inderlig at hun ikke blir programleder neste år, det hadde tatt seg ut! He he, blir vel noen andre ja:-) 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Selve programmet er jo mer irriterende enn kjærringa, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.