Gå til innhold

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anbefalte innlegg

Gjest en doler
Skrevet

bare jeg som irriterer meg over den helsikes kjerringa som ikke kan holde kjeften sin og ødelegge på MGP????!!

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Mrs D

4

• fyrlykt

4

• henrikke71

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest mimi le clown
Skrevet

Nei, herregud hun ødelegger jo hele opplevelsen! Faen som hum kakler, jeg hører jo ikke det jeg VIL høre av sendingen!

Gjest minnah
Skrevet

Neida. Tråden under din handler også om det ;-)

Gjest en doler
Skrevet

Nei, herregud hun ødelegger jo hele opplevelsen! Faen som hum kakler, jeg hører jo ikke det jeg VIL høre av sendingen!

ja tilåmed de halvdøve gamlingene her i huset irriterer seg grenseløsst over kaklingen!!!!!!!

Gjest mimi le clown
Skrevet

ja tilåmed de halvdøve gamlingene her i huset irriterer seg grenseløsst over kaklingen!!!!!!!

Det er så jævlig at jeg ikke har ord. Jeg håper hun aldri mer får kommentere GP!

Skrevet

Det er så jævlig at jeg ikke har ord. Jeg håper hun aldri mer får kommentere GP!

Helt utrolig at hun kan holde på sånn. Skulle ønske jeg hadde svensk eller dansk tv.

Gjest VannLilja29
Skrevet

Herregud nei!!

Så ille det ble på slutten... Vi fikk jo ikke høre noe av hva de andre sa, hverken stemmegiverene eller programlederene. Så vidt hun klarte å holde kjeft under utdelingen ...

Gjest minnah
Skrevet

Herregud nei!!

Så ille det ble på slutten... Vi fikk jo ikke høre noe av hva de andre sa, hverken stemmegiverene eller programlederene. Så vidt hun klarte å holde kjeft under utdelingen ...

Ikke engang da vi skulle gi våre stemmer kunne hun holde kjeft, bare holdt tyta gårnde om gullkjolen og skoene sine. Fy f...

Men whatever - HURRA for Alexander! :o)

AneM1365380603
Skrevet

Vi er ganske gretne her også! Makan....! Hun ødela jo hele avstemningen.

Skrevet

Ikke engang da vi skulle gi våre stemmer kunne hun holde kjeft, bare holdt tyta gårnde om gullkjolen og skoene sine. Fy f...

Gullkjole og sko og SOKKER i BH`en

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei, det var ikke bare du. Jeg holdt på å irritere vettet av meg.

Det går ikke ann å ha en slik programleder. Håper dette er siste gangen.

Skrevet

Ja, hun snakket om at hun skulle putte tennissokker i BH-en under Norges avstemning og løpe ned for å foreta intervju som aldri kom. Aaaaaaaaarg! Noen som vil starte egen facebook-gruppe med "Synnøve ut av GP" så skal jeg melde meg inn sporenstreks.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Grusomt. Ble så innmari slien av kaklingen. Hun tar så altfor mye plass.

tidligere i sendingen tok hun mindre plass- men ettervhert tok hun mer og mer plass- og til slutt hørte man jo ingenting utenom hennes innmari irriterende kakling- og elendige regning- og irrelevante kommentarer som sokker i bh osv.

Skrevet

Grusomt. Ble så innmari slien av kaklingen. Hun tar så altfor mye plass.

tidligere i sendingen tok hun mindre plass- men ettervhert tok hun mer og mer plass- og til slutt hørte man jo ingenting utenom hennes innmari irriterende kakling- og elendige regning- og irrelevante kommentarer som sokker i bh osv.

Kunne ikke vært mer enig!

Skrevet

Du er definitivt ikke alene - jeg har allerede sendt mail til NRK!! Hun ødela den gode opplevelsen!! Rett og slett tragisk!

Skrevet

Herregud nei!!

Hun kunne i det minste holdt kjeft da Norge ga stemmer. hadde vært artig å høre hva han sa.

Skrevet

Jeg synes også det var utrolig irriterende, men bestemte meg for å ikke la det gå utover opplevelsen. Men håper inderlig at hun ikke blir programleder neste år, det hadde tatt seg ut!

Skrevet

Jeg synes også det var utrolig irriterende, men bestemte meg for å ikke la det gå utover opplevelsen. Men håper inderlig at hun ikke blir programleder neste år, det hadde tatt seg ut!

He he, blir vel noen andre ja:-)

Gjest firepile
Skrevet

Selve programmet er jo mer irriterende enn kjærringa, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...