Gå til innhold

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan godt si deg at den danske kommentatoren her ned hørtes rett sur ut etter hvert:-)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Mrs D

4

• fyrlykt

4

• henrikke71

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun kunne i det minste holdt kjeft da Norge ga stemmer. hadde vært artig å høre hva han sa.

Han takka for et bra show og takka europa for stemmene:)

Gjest hurramegherogder
Skrevet

Hurra for henne, synes mye av sendinga ble underholdende nettopp på grunn av hennes befriende kommentarer. Hvem er interessert i å se 42 land sitte å lese opp tall etter tall? Så grrrrrrrrrrr på deg og for guds skyld ikke la oss havne opp med han derre Sundnes eller hva han heter igjen!

Skrevet

Hurra for henne, synes mye av sendinga ble underholdende nettopp på grunn av hennes befriende kommentarer. Hvem er interessert i å se 42 land sitte å lese opp tall etter tall? Så grrrrrrrrrrr på deg og for guds skyld ikke la oss havne opp med han derre Sundnes eller hva han heter igjen!

Det er jo akkurat det vi er interessert i når vi skal se på MGP da, for guds skyld.

Ikke høre om kvinnfolk som har stappa hvite tennissokker i BH'en sin!

Gjest hurramegherogder
Skrevet

Det er jo akkurat det vi er interessert i når vi skal se på MGP da, for guds skyld.

Ikke høre om kvinnfolk som har stappa hvite tennissokker i BH'en sin!

Da har vi ulike interesserer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Da har vi ulike interesserer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oi, du fikk ikke plass til et utropstegn til?

Skrevet

Hun tok litt av. Det er jeg enig i . Men det ødela da ikke noe av kvelden for meg!

Gjest hurramegherogder
Skrevet

Oi, du fikk ikke plass til et utropstegn til?

Selvsagt kunne jeg fått plass til en haug til, men antok at det holdt. Si i fra hvis du trenger fler.

Skrevet

Hun tok litt av. Det er jeg enig i . Men det ødela da ikke noe av kvelden for meg!

Her er danmarks kommentator: jaaaa....så får vi...fem point fra.....bla....bla....bla. Høres ut som det rake motsatte av Synnøve, he he

Skrevet

Det ødela ikke for meg heller, men det var irriterende. Skulle hatt kommentator-mute-knapp;-)

Skrevet

Kan godt si deg at den danske kommentatoren her ned hørtes rett sur ut etter hvert:-)

Jeg var en tur innom ekstrabladet, og alle kommentarene under artikkelen var fra folk som var sure...;-)

Gjest mimi le clown
Skrevet

Det ødela ikke for meg heller, men det var irriterende. Skulle hatt kommentator-mute-knapp;-)

Ja nemlig, og sånn skal det vel ikke være? Dama tjener sikkert grovt på den jobben. Skal vi ike ha lov til å si at hun ikke er god nok? Jeg vil ha den beste til kremjobbene, ikke en som ikke forstår hva jobben går ut på.

Skrevet

Jeg var en tur innom ekstrabladet, og alle kommentarene under artikkelen var fra folk som var sure...;-)

he he, ja, det er synd å si det, men danskene kan godt finne på å ha litt "vondt i rævva" over andres suksess innimellom. Ikke ta det personlig Høstløv, du er super:-)

Skrevet

Ja nemlig, og sånn skal det vel ikke være? Dama tjener sikkert grovt på den jobben. Skal vi ike ha lov til å si at hun ikke er god nok? Jeg vil ha den beste til kremjobbene, ikke en som ikke forstår hva jobben går ut på.

Jo, du skal ha lov til å si at hun ikke var god nok. Det er ikke det. Men at slike følelser kan være de viktigste på en kveld som denne, er for meg komplett uforståelig!!!

Skrevet

Jeg hadde besøk av to venninner og det som irriterte meg var at en av dem irriterte seg over Synnøve. Hun satt og ba henne holde kjeft hele tiden, så jeg hørte ihvertfall ikke noe. Jeg synes det er greit at hun prater, det er jo jobben hennes, men hun kunne spart seg for den gullkjolen og BH-pratet på slutten.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Jeg hadde besøk av to venninner og det som irriterte meg var at en av dem irriterte seg over Synnøve. Hun satt og ba henne holde kjeft hele tiden, så jeg hørte ihvertfall ikke noe. Jeg synes det er greit at hun prater, det er jo jobben hennes, men hun kunne spart seg for den gullkjolen og BH-pratet på slutten.

Fikk ikke med meg hva hun sa da jeg, for jeg var så i stemning. hehe... Kan du prøve å gjengi det for meg?

Skrevet

Fikk ikke med meg hva hun sa da jeg, for jeg var så i stemning. hehe... Kan du prøve å gjengi det for meg?

Se reprisen i kveld kl. 19.30 på NRK 3

Skrevet

Jo, du skal ha lov til å si at hun ikke var god nok. Det er ikke det. Men at slike følelser kan være de viktigste på en kveld som denne, er for meg komplett uforståelig!!!

Jeg fikk hodepine av å forsøke å få med meg hva som ble sagt i bakgrunnen. Synes det er unødvendig med kommentator som snakker mens andre snakker i bakgrunnen. Og hvis det må være norsk kommentator kan de vel nøye seg med å gjengi poengene. Intervju midt i stemmegivingen hører heller ikke hjemme noen steder.

Vi er heller ikke interessert i når hun er på do, hva hun har på seg og i BH`en sin

Skrevet

Helt enig. Jeg tenkte: det går da ikke an! Da Norge skulle til å avgi sine stemmer, fulgte hun ikke med i det hele tatt, bare satt og snakket om seg selv. Utrolig irriterende, og veldig dårlig jobb!!

Gjest J.R.-07
Skrevet

Utrolig hva folk gidder og irritere seg over!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...