Gå til innhold

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Hurra for henne, synes mye av sendinga ble underholdende nettopp på grunn av hennes befriende kommentarer. Hvem er interessert i å se 42 land sitte å lese opp tall etter tall? Så grrrrrrrrrrr på deg og for guds skyld ikke la oss havne opp med han derre Sundnes eller hva han heter igjen!

Det som er mest interresant med hele gp er jo nettopp poengene!

Desto flere land desto mer moro:)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Mrs D

4

• fyrlykt

4

• henrikke71

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest midia
Skrevet

Det var helt forferdelig og ødela den morsomste delen av gp med intervju og rop på folk som ikke var tilgjengelig for intervju.

Det nyttet ikke å høre poenggivningen og den poengtavla var bitteliten og vanskelig å se iallefall når det gikk så fort i tilegg..

Gjest grand prix er gøy
Skrevet

Innledingsvis syntes jeg at hun var suveren. Morsom og annerledes "frisk".... men etterhvert tok det litt for mye av gitt, og på slutten tok jeg meg i å si høyt: Kan ikke du pliiiis tie stilt!! Hun ødela defintivt innspurten.

Skrevet

Da har vi ulike interesserer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Forskjellige interesser og forskjellig jobb. Du jobber tydeligvis på utropstegnfabrikken.

Skrevet

Selve programmet er jo mer irriterende enn kjærringa, da.

Forskjellen er jo at de som irriterer seg over hel programmet kan slå det av eller zappe til en annen kanal. Er ikke bare å zappe vekk Synnøve.

Skrevet

Nei, det var ikke bare du. Jeg holdt på å irritere vettet av meg.

Det går ikke ann å ha en slik programleder. Håper dette er siste gangen.

"Hun var programleder to ganger. Første og siste gang."

:-)

Skrevet

Ja, hun snakket om at hun skulle putte tennissokker i BH-en under Norges avstemning og løpe ned for å foreta intervju som aldri kom. Aaaaaaaaarg! Noen som vil starte egen facebook-gruppe med "Synnøve ut av GP" så skal jeg melde meg inn sporenstreks.

''Noen som vil starte egen facebook-gruppe med "Synnøve ut av GP" så skal jeg melde meg inn sporenstreks.''

Det finnes allerede mange sånne grupper, bare å melde seg på!

Skrevet

Forferdelig irriterende! Vi ble så lei av den infernalske kaklingen, så vi skiftet til svensk TV. Mye mer behagelig for ørene..

Gjest hurramegherogder
Skrevet

Det som er mest interresant med hele gp er jo nettopp poengene!

Desto flere land desto mer moro:)

Jeg greia med GP er underholdningsverdien jeg da :) Og jeg er en av de som synes Svabø gjorde at dette ble en morsom kveld med sine kommentarer. At hun på slutten ble i overkant revet med er da bare naturlig, vi vant jo for pokker :)

Gjest hurramegherogder
Skrevet

Forskjellige interesser og forskjellig jobb. Du jobber tydeligvis på utropstegnfabrikken.

Forskjellige interesser har du rett i. For noen virker det som hovedinteressen i livet er å komme med surmaga oppstøt. Utropstegnene er forøvrig arv som jeg kan sløse villt med, da jeg var så heldig å arve voldsomt mange av de :) !!!!!!!!!!!!!

Skrevet

"Hun var programleder to ganger. Første og siste gang."

:-)

LOL

Gjest midia
Skrevet

Jeg greia med GP er underholdningsverdien jeg da :) Og jeg er en av de som synes Svabø gjorde at dette ble en morsom kveld med sine kommentarer. At hun på slutten ble i overkant revet med er da bare naturlig, vi vant jo for pokker :)

Vi vant ja. men hun trengte jo kanskje ikke å intervjue midt i poengene, eller?

Gjest Beduggede Beathe
Skrevet

Hun burde tatt seg et glass m cognac.

Fått slappet av litt i snakkemuskelene.

Gjest midia
Skrevet

Hun burde tatt seg et glass m cognac.

Fått slappet av litt i snakkemuskelene.

Kanskje det var nettopp det hun gjorde, men ikke bare ett glass:)

Gjest hurramegherogder
Skrevet

Vi vant ja. men hun trengte jo kanskje ikke å intervjue midt i poengene, eller?

Da får vi plassere skylden for det der den hører hjemme, for avgjørelsen om dette var ikke tatt av henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...