Gå til innhold

Gratulerer med dagen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gratulerer herfra også, pølser og rød tuborg i morra!

Skrevet

Og gratulerer herfra også, pølser og rød tuborg i morra!

Eh, i dag...

Gjest mimi le clown
Skrevet

Gratulerer med dagen! Om bare noen timer er helvetet i gang for oss som har barn. Nyt dagen folkens! Hold ut;)

Skrevet

Ingenting interesserer meg mindre enn 17. mai, og all nasjonalismen det innebærer. Og slik har jeg følt det siden OL på Lillehammer i 1994. Nasjonalisme og selvgodhet - er det verste jeg vet. Noe helt annet er det når vi vinner en konkurranse på ærlig vis - som i kveld :-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Ingenting interesserer meg mindre enn 17. mai, og all nasjonalismen det innebærer. Og slik har jeg følt det siden OL på Lillehammer i 1994. Nasjonalisme og selvgodhet - er det verste jeg vet. Noe helt annet er det når vi vinner en konkurranse på ærlig vis - som i kveld :-)

Du kan da ikke sammenligne OL på Lillehammer med nasjonaldagen?!

Gratulerer med dagen alle sammen! :-)

Skrevet

Du kan da ikke sammenligne OL på Lillehammer med nasjonaldagen?!

Gratulerer med dagen alle sammen! :-)

Er ikke 17.mai et utslag av nasjonalisme? Hva skulle det ellers være?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg kan ikke forstå at det skal være selvgodhet å feire sin egen grunnlovsdag og frihet. Men deg om det.

mariaflyfly
Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

*lei av å ha på bunad allerede*

Gjest hurra!
Skrevet

Hvis du hadde opplevd krig, så kanskje du hadde sett annerledes på det.

Vi feirer at vi bor i et fritt land, med egne lover. På tide du våkner opp.

Skrevet

''Ingenting interesserer meg mindre enn 17. mai, og all nasjonalismen det innebærer. ''

Pussig kommentar fra en som kort tid før skrev et innlegg der hun mente at andre for lett fokuserte på det negtive og ikke heller satset på å se positivt på ting...;-)

Skrevet

En sen gratulasjon med dagen her - her har det gått i ett i dag, og jeg er ikke hjemme igjen før nå...

Håper alle har hatt en fin dag, vi har om enn noget slitsom:-)

Gjest Kayia
Skrevet

Gratulerer med dagen morsan! :D Her i trønderhovedstaden har det vært en strålende dag, og nå lar vi Grand Prix-reprise og hvitvin runde av en lang og fin dag. Håper også dere har kost dere! :)

Skrevet

*sjokkert*

Skrevet

Hm - vant ikke Norge litt av hvert "på ærlig vis" under Lillehammer-OL også?

Og kommer det ikke aldri så lite nasjonalisme og selvgodhet ut av den MGP-seieren også, tro?

Skrevet

Det er grunnlovens dag. Vi feirer ingen frigjøring, ingen unionsoppløsning, ingen krig eller seier. Bare den første norske grunnloven, verdens nest eldste som fremdeles er virksom.

Ganske fredelig og lite preget av nasjonalisme i forhold til mange andre lands nasjonaldag

synes

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...