Gå til innhold

Rybak svarer så merkelig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott at Rybak vant MPG, det fortjente han.

Men er det bare meg som syntes han svarer så kleint på ting? Han virker umoden og litt over gjennomsnittet hypp på damene.

Skrevet

Det at man kan skrive og fremføre en catchy sang betyr ikke at man vet svar på alle ting, eller har en mening om alt. Å forvente det er umodent i seg selv...

Gjest grand prix er gøy
Skrevet

Er helt enig med deg :) Han har nok ikke så mye erfaring i direktesendte intervju.

Gjest grand prix er gøy
Skrevet

Det at man kan skrive og fremføre en catchy sang betyr ikke at man vet svar på alle ting, eller har en mening om alt. Å forvente det er umodent i seg selv...

''Å forvente det er umodent i seg selv...''

Skikkelig moden kommentar!

brilleslangen
Skrevet

Ikke glem at han er ung og uerfaren da.... Dette bedrer seg nok etter hvert som han blir bedre vant. Det er jo tross alt ikke så mange uker siden han var totalt ukjent for alle, for plutselig å være kjent nesten over hele verden(iallfall Europa, + litt mer) Jeg tror ikke jeg hadde greid å svare bedre om jeg plutselig kom i rampelyset :-)

Skrevet

Det er jo egentlig ikke så merkelig, han er nerden som har blitt superstjerne over natta, talentet som er mildt sosial tilbakestående og litt keitete i andre settinger enn der han er suveren. Jeg håper bare ikke han mister det genuinet når han nå blir veldig berømt! Fort at sånt kan gå han til hodet tror jeg. Håper han har bra rådgivere.

Skrevet

Jeg synes det er sjarmerende, jeg....

Jeg blir ihvertfall mer lei av popstjerner og idoler som spytter ut samme type standardiserte og planlagte setning på spørsmål etter spørsmål, gjerne overvelvdende entusiastisk/happy/"politisk korrekt" alla type Tone Damli Aaberge.

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Skikkelig moden kommentar!

Nå syntes jeg dere er skikkelig umodene begge to!

Skrevet

Men herlighet da....han er jo bare en ung mann (gutt) som plutselig skal svare på alle slags spørsmål. Er det rart om ikke alle svarene er helt gjennomtenkte?

Skrevet

Helt enig.

Skrevet

Han sa selv i et intervju i går, at han er lite flink til å formulere seg muntlig, så han ville aldri klart å være politiker eller sånn, men at det han kan er å synge og underholde.

Så jeg syns vi skal godta ham som han er, være glad for det han gir oss, og ikke forvente så mye i de retningene han ikke er god på.

Slik ville jeg selv likt å bli behandlet i alle fall.

Gjest grand prix er gøy
Skrevet

Nå syntes jeg dere er skikkelig umodene begge to!

He He ;P

Skrevet

Jeg synes Synnøve Svabo sier det fint her, jeg:

http://www.tv2underholdning.no/gkn/article2736553.ece

Jeg oppfatter det som at han prøver å svare ærlig og gjennomtenkt, og at han noen ganger kan bli litt sliten av alle spørsmålene. Og hvem hadde ikke blitt det? Han har jo nærmest null erfaring på dette området. Jeg har fått meg mange gode lattere av svarene hans - for humor - det har han :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...