Lotte :o) Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 En god en, som er enkel å skrive raske meldinger med, tar gode bilder, har radio og musikkmuligheter. Jeg er mest dus med Nokia, men er åpen for andre merker. 0 Siter
Gjest SE-fan Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 " for den beste bilen i væla er den som jeg har nå " osv, heter det i sangen, og det gjelder nok mobiltelefoner også .... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Er spent på svarene du får, for jeg trenger også ny. Her er mine ønsker for ny mobil: * helst Nokia *gode taster til å skrive meldinger med *godt kamera *mulighet for samkjøring med Outlook 0 Siter
morsan Skrevet 17. mai 2009 Skrevet 17. mai 2009 Jeg er ikke enig med den under her som mener at den beste tlff man har er den man har nå;-) Jeg hadde tidligere Sony Ericsson, og var så superfornøyd med den at jeg takket pent nei til det årlige tilbudet fra jobben om ny mobil.... Men etter tre år var den helt utslitt, og jeg måtte da gå over på Nokia, som firmaet kort tid etter at jeg fikk den SE-telefonen hadde bestemt seg for å ha som eneste mobilleverandør... *sukk* Skulle ønske jeg heller kunne fått en nyere SE-telefon.... 0 Siter
Solskinnspiken Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Jeg er straalende fornoeyd med min Nokia N95. Den har alt man trenger, lett aa skrive paa og veldig bra kamera. 0 Siter
punkyB Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Hvilken Nokia modell som passer best kan du jo sjekke her http://www.nokia.no/finn-produkter Nokia N95 som ble nevnt er jo kanskje litt overkill dvs. dyr hvis det er foto/SMS og musikk som er viktig. Jeg har en Iphone og er veldig fornøyd med den. Der kan du jo laste ned musikk fra Itunes, den har radio og bra skrive muligheter - du får opp tastatur på touchscreen. Foto kvaliteten er kanskje ikke den aller beste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.