Gå til innhold

Null poeng

Anbefalte innlegg

Gjest Dårlig sang
Skrevet

Jeg skrev feil, 1981 istedenfor 1997.

AneM1365380603
Skrevet

Skikkelig kjedelig låt, ja! Jeg er glad det er litt større variasjon over låtene i den norske finale nå enn tidligere.

Skrevet

Tor Endresens "Sææææn Frææænsiskååå" må vel være tidenes verste Grand Prix-bidrag. Han ble vel valgt ene og alene på grunn av at tante Gunda & co synes han er en slik kjekk kar, som jo har vært på TV med selveste Rune Larsen og greier...

AneM1365380603
Skrevet

Tor Endresens "Sææææn Frææænsiskååå" må vel være tidenes verste Grand Prix-bidrag. Han ble vel valgt ene og alene på grunn av at tante Gunda & co synes han er en slik kjekk kar, som jo har vært på TV med selveste Rune Larsen og greier...

Jeg synes "Mrs Thompson" og "Venners nærhet" er like ille.

Skrevet

Jeg synes "Mrs Thompson" og "Venners nærhet" er like ille.

Ikke like, men temmelig nære.

Men Tor Endresen er virkelig bånn i bøtta.

Gjest flau,flau
Skrevet

helt JÆVLIG sang!!!!!!!!!! HATER den!!! skammet meg over å være norsk!!

AneM1365380603
Skrevet

Ikke like, men temmelig nære.

Men Tor Endresen er virkelig bånn i bøtta.

''Men Tor Endresen er virkelig bånn i bøtta.''

Ja!

Skrevet

Herregud. Enten har jeg fortrengt denne, eller så har jeg vært så heldig at jeg aldri har hørt den før. *grøsser*

Skrevet

Hadde fortrengt den, men nå er den tilbake. Håper ikke den hjemsøker meg i natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...