Gjest navn og identitet Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Kan de da lett finne ut hva jeg heter? 0 Siter
Gjest navn og identitet Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Nei. Jeg skulle nemlig redigere noe på en artikkel på Wikipedia, og så fikk jeg beskjed om at jeg burde registrere meg først for da slapp jeg at min IP-adresse ble liggende i loggen. Men det spiller da vel ingen rolle dersom ingen kan finne ut hvem jeg er uansett? 0 Siter
citoyen Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Jeg skulle nemlig redigere noe på en artikkel på Wikipedia, og så fikk jeg beskjed om at jeg burde registrere meg først for da slapp jeg at min IP-adresse ble liggende i loggen. Men det spiller da vel ingen rolle dersom ingen kan finne ut hvem jeg er uansett? Jeg svarte ikke på at *ingen* kunne finne det ut, men at det ikke er lett. Det er ikke informasjon som er tilgjengelig for hvem som helst, men hvis du f.eks blir anmeldt på grunn av noe du sier eller gjør på nett kan politiet hente ut logger fra nettselskapet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.