cathlin Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Jeg trenger å få printet ut et ganske stort dokument etter hvert, på fargeprinter med god kvalitet. Fins det kopieringssteder som kan gjøre sånt? 0 Siter
Trioen Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Klart det gjør det. Jeg driver med sånt, men det kommer jo selvfølgelig helt ann på hvor i landet du bor:-))) Søk på kopiering på gule sider så dukker det nok opp noe:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Skrevet 19. mai 2009 Klart det gjør det. Jeg driver med sånt, men det kommer jo selvfølgelig helt ann på hvor i landet du bor:-))) Søk på kopiering på gule sider så dukker det nok opp noe:-) Er det greit å komme med en minnepenn med dokumentet og overføre det i deres pc også kan de printe det ut? 0 Siter
Mrs D Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Er det greit å komme med en minnepenn med dokumentet og overføre det i deres pc også kan de printe det ut? De trenger ikke overføre til PC for å skrive ut fra minnepenn. Ikke alle som gjør det pga virusfaren, da. Du må nesten bare spørre. 0 Siter
cathlin Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Skrevet 19. mai 2009 De trenger ikke overføre til PC for å skrive ut fra minnepenn. Ikke alle som gjør det pga virusfaren, da. Du må nesten bare spørre. Ok. Jeg lurer bare på hvordan de eller jeg gjør det i praksis hvis de ikke skal skrive ut ting fra minnepenn. Jeg skal spørre, tenker bare å spare tid med å vite hvordan det fungerer på forhånd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.