Gjest Sliten av nakkevondt til stadighet Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 jeg kan gjøre. Jeg har fibromyalgi og holder denne i sjakk med turgåing/fysisk aktivitet flere gang i uken. Problemet er at jeg så ofte har vondt i nakken, ofte bare på venstre side. Det vonde i nakken går også over til hodepine. Har lagt merke til ting som utløser det vonde i nakken, det er hvis jeg blir stresset, eller samboeren min masserer meg i nakken om kvelden. Da har jeg mer vondt når jeg står opp om morgenen. Jeg prøver å unngå stress, men det er ikke like enkelt når det gjelder jobben jeg har. Har prøvd avspenning, men får ikke helt taket på det. Tar av og til en Ibux sammen med en Paracet med litt virkning. Men synes vel ikke jeg kan ta tabletter flere ganger pr uke. Har noen gode råd til meg....... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329101-jeg-har-ofte-vondt-i-nakken-har-noen-ide-hva/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.