Gå til innhold

Severdigheter i Amsterdam?

Anbefalte innlegg

Gjest amsterdama
Skrevet

Jeg og gubben skal på kosehelg til Amsterdam, endelig tid for oss selv uten barn!! =)

Vi har ikke planer om å legge opp et altfor stramt løp, det blir lange lunsjer og kos. Men hva bør man "absolutt" se i denne byen? (Vi er ikke spesielt interessert i kunst)

Gjest majas mamma
Skrevet

Da vi var i Amsterdam for 3 år siden var vi på kanalbåttur. Betstilte på forhånd her hjemmefra og fikk vin og mat underveis. Seilte rundt på kanalene med engelsktalende guide. Kjempekoselig. Dessuten kom vi pent og pyntelig gående på fortauet og gikk rett på et sex-museum. Vi måtte jo se hva det var for noe. Ganske morsomt, men ingenting for sjenerte sjeler, og absolutt ikke for barn. Dessuten vil jeg anbefale det flytende blomstermarkedet. En opplevelse. Har aldri noensinne sett så mye spennende blomsterløk på ett sted. Vi kjøpte faktisk blå tulipaner. Videre bare MÅ dere prøve pannekaker på et pannekakehus. Fantastisk godt. Få også med dere "verdens største sykkelparkering". Det er på jernbanestasjonen. Ler ennå bare jeg tenker på det. Vi var ikke der men i Amsterdam finnes også Anne Franks hus. Amsterdam er en fin by. Dere kommer til å få en kjempefin tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...