Gå til innhold

Da er jeg mandeloperert:-)

Anbefalte innlegg

Kornblomst1365380874
Skrevet

Alt har gått strålende. En enkel operasjon iflg. legen. Faren for blødning er ekstremt liten. Har nesten ikke hatt vondt, men det kan jo komme. 1 natt på sykehuset fikk jeg også.

Is er ikke noe særlig, men lever på youghurt og suppe og klager ikke.

Takk til alle som oppmuntret meg! Da legen sa at det var propper i mandlene mine, visste jeg at uansett hvor vondt det skal bli i dagene som kommer er det verdt å bli kvitt akkurat dette problemet. Så takk igjenn!!!

Gjest togli
Skrevet

Gratulerer!! Sikkert godt å ha det unnagjort :)

Skrevet

Så flott at det har gått så fint! Det eneste du kommer til å angre på er at du ikke har gjort det tidligere! :o)

Skrevet

Hyggelig å høre at det gikk bra:-) og bedre en du fryktet.

Gratulerer med overstått!

Kornblomst1365380874
Skrevet

Så flott at det har gått så fint! Det eneste du kommer til å angre på er at du ikke har gjort det tidligere! :o)

Vet det:-)

Jeg har også bestemt meg for ikke å ha mere smerte enn nødvendig, så jeg passer godt på når den litt brennende smerten i ganen kommer, da er tiden inne for litt smertestillende.

Når det begynner å bli ubehagelig får jeg også problemer med at munnen fylles med spytt hele tiden. Innimellom når jeg svelger drikkekommer det opp i nesen også, har noen opplevd det??

Skrevet

Vet det:-)

Jeg har også bestemt meg for ikke å ha mere smerte enn nødvendig, så jeg passer godt på når den litt brennende smerten i ganen kommer, da er tiden inne for litt smertestillende.

Når det begynner å bli ubehagelig får jeg også problemer med at munnen fylles med spytt hele tiden. Innimellom når jeg svelger drikkekommer det opp i nesen også, har noen opplevd det??

Kan ikke huske at jeg hadde problemer med at drikken kom opp i nesa, men det kommer kanskje av at du nå har fått mye bedre plass i munnhulen? Det går seg vel til. :o)

Kornblomst1365380874
Skrevet

Kan ikke huske at jeg hadde problemer med at drikken kom opp i nesa, men det kommer kanskje av at du nå har fått mye bedre plass i munnhulen? Det går seg vel til. :o)

Jeg tenkte kanskje at siden det helst skjer når det begynner å gjøre vondt, er det frodi jeg hovner opp og at drikken derfor går feil vei? De ringte fra sykehuset tidligere i dag for å høre hvordan det sto til og da nevnte jeg at maten heller ikke går rett ned, men liksom stopper opp i en lomme.

De mente det var hulrommet etter mandlene. Maten kommer seg videre ved neste svelging.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...