Gå til innhold

hvordan løse dette?

Anbefalte innlegg

Gjest karsten234
Skrevet

Jeg har møtt en kompis for en kaffe i dag, han har ikke så mange venner tror jeg, og han har spurt et par ganger. Dette er en tidligere kollega av meg meg. Jeg føler ikke vi har så mye til felles, så ønsker egentlig ikke å møte han igjen. Har villle se meg mer, for en øl eller en fotballkamp. Hvordan sier jeg på en høflig måte at jeg ikke er interessert? Vi er begge voksne.

trollemor;o)
Skrevet

Det finnes ingen høflig måte å si det på.

Skrevet

Gjør en god gjerning og bli med han på ett eller annet som ikke er så big deal for deg da vel. Skal du drikke, se film eller fotballkamp så er det vel ikke så plagsomt for deg om han er med om hovedfokuset er på aktiviteten. Kan hende det har mye å si for han selv om det er døll for deg.

Vet ikke åssen du skal bli kvitt han, men bør ikke være noe problem å begrense det til en sjelden gang i blant?

Gjest det koster så lite
Skrevet

Gjør en god gjerning og bli med han på ett eller annet som ikke er så big deal for deg da vel. Skal du drikke, se film eller fotballkamp så er det vel ikke så plagsomt for deg om han er med om hovedfokuset er på aktiviteten. Kan hende det har mye å si for han selv om det er døll for deg.

Vet ikke åssen du skal bli kvitt han, men bør ikke være noe problem å begrense det til en sjelden gang i blant?

Signerer denne.

Gjest best wishes
Skrevet

kanskje du kan si at du har en romanse på gang med en annen og er veldig opptatt for tiden? og denne "Petter" er en skikkelig sjalu type, så det er best for deg om du ikke finner på noe sammen med din tidligere kollega.

Ikke lett den der altså. har vært i samme situasjon. Heldigvis ga fyren seg da han forsto at det ikke var med å hente men...

Skrevet

kanskje du kan si at du har en romanse på gang med en annen og er veldig opptatt for tiden? og denne "Petter" er en skikkelig sjalu type, så det er best for deg om du ikke finner på noe sammen med din tidligere kollega.

Ikke lett den der altså. har vært i samme situasjon. Heldigvis ga fyren seg da han forsto at det ikke var med å hente men...

Jeg forsto det sånn at både karsten234 og denne kompisen er menn, men jeg har kanskje misforstått? Karsten234 kan jo selvfølgelig lyge på seg å være homse og ha en diiiiger og sjalu kjæreste. ;o)

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg forsto det sånn at både karsten234 og denne kompisen er menn, men jeg har kanskje misforstått? Karsten234 kan jo selvfølgelig lyge på seg å være homse og ha en diiiiger og sjalu kjæreste. ;o)

Du har rett, det gikk litt fort i svingene:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...