Gjest navy Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 norgespatriotene.org Det er greit med ytringsfrihet, men et sted må jo grensen gå, herregud !!!!! 0 Siter
Orio Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Har du noen gode argumenter for at grensen bør gå her? At det er ytringer du/flertallet ikke er enige i er ikke et godt argument. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Hvorfor skulle ikke den siden være lovlig? Fordi du ikke er enig? 0 Siter
Gjest navy Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Hvorfor skulle ikke den siden være lovlig? Fordi du ikke er enig? Fordi det rett og slett er hetsing imot en folkegruppe. Får assosiasjoner fra siste krig. Til og med nazikorset står jo der. De liker ikke "ikke-vestlig" innvandring. Dette lukter veldig mye rasisme hos meg. Jeg liker ikke en ideologi som sier at har en muslim gjort noe galt, så har alle muslimer gjort noe galt. Har en indianer gjort noe galt har alle det. Har en hvit mann voldtatt en kvinne, da har alle hvite gjort noe galt.... 0 Siter
KaVa Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 ...og så hjelper du dem, med å spre nettsiden???? Hvorfor? 0 Siter
Gjest soldaten Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Det er nettopp når noen skal sette grenser for andres ytringsfrihet at demokratiet er i fare. 0 Siter
laban Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Erfaringsvis er det bedre å la sære smågrupper få holde på med gnålet sitt, enn å forby dem å bruke ytringsfriheten. Meningsforbud gir et spennende undergrunnspreg som virker tiltrekkende på aggressive elementer. 0 Siter
Gjest navy Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 ...og så hjelper du dem, med å spre nettsiden???? Hvorfor? Fordi jeg ønsker at flere vil "åpne øynene" sine og se hvor mye rart som finnes i Norges land. Regner med de fleste på dol er voksne og kan tenke selv. De jeg kjenner som er med i denne gruppen er stort sett ungdommer som tiltrekkes av dette. De truer andre og har en veldig aggressiv oppførsel. Jeg synes dette er skremmende og om det får lov til å utvikle seg gjør dette ingenting bra for landet vårt. Enkelte av meningene og ideologiene er farlige, slik jeg ser det. 0 Siter
Gjest navy Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Det er nettopp når noen skal sette grenser for andres ytringsfrihet at demokratiet er i fare. Jeg er for demokrati, ja, men hvor går grensen for å spre rasisme? 0 Siter
Gjest navy Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Erfaringsvis er det bedre å la sære smågrupper få holde på med gnålet sitt, enn å forby dem å bruke ytringsfriheten. Meningsforbud gir et spennende undergrunnspreg som virker tiltrekkende på aggressive elementer. Denne gruppen stiller til valg i 2009! 0 Siter
laban Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Denne gruppen stiller til valg i 2009! Det er ikke første gang det er en sånn ekstremgjeng som stiller til valg. De pleier ikke å få noen oppslutning som synes særlig godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.