Gå til innhold

Hvordan kan dette være lov?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

norgespatriotene.org

Det er greit med ytringsfrihet, men et sted må jo grensen gå, herregud !!!!!

Skrevet

Har du noen gode argumenter for at grensen bør gå her?

At det er ytringer du/flertallet ikke er enige i er ikke et godt argument.

Mary Poppins
Skrevet

Hvorfor skulle ikke den siden være lovlig? Fordi du ikke er enig?

Skrevet

Hvorfor skulle ikke den siden være lovlig? Fordi du ikke er enig?

Fordi det rett og slett er hetsing imot en folkegruppe. Får assosiasjoner fra siste krig. Til og med nazikorset står jo der.

De liker ikke "ikke-vestlig" innvandring. Dette lukter veldig mye rasisme hos meg.

Jeg liker ikke en ideologi som sier at har en muslim gjort noe galt, så har alle muslimer gjort noe galt. Har en indianer gjort noe galt har alle det. Har en hvit mann voldtatt en kvinne, da har alle hvite gjort noe galt....

Skrevet

...og så hjelper du dem, med å spre nettsiden???? Hvorfor?

Gjest soldaten
Skrevet

Det er nettopp når noen skal sette grenser for andres ytringsfrihet at demokratiet er i fare.

Skrevet

Erfaringsvis er det bedre å la sære smågrupper få holde på med gnålet sitt, enn å forby dem å bruke ytringsfriheten.

Meningsforbud gir et spennende undergrunnspreg som virker tiltrekkende på aggressive elementer.

Skrevet

...og så hjelper du dem, med å spre nettsiden???? Hvorfor?

Fordi jeg ønsker at flere vil "åpne øynene" sine og se hvor mye rart som finnes i Norges land. Regner med de fleste på dol er voksne og kan tenke selv.

De jeg kjenner som er med i denne gruppen er stort sett ungdommer som tiltrekkes av dette. De truer andre og har en veldig aggressiv oppførsel.

Jeg synes dette er skremmende og om det får lov til å utvikle seg gjør dette ingenting bra for landet vårt. Enkelte av meningene og ideologiene er farlige, slik jeg ser det.

Skrevet

Det er nettopp når noen skal sette grenser for andres ytringsfrihet at demokratiet er i fare.

Jeg er for demokrati, ja, men hvor går grensen for å spre rasisme?

Skrevet

Erfaringsvis er det bedre å la sære smågrupper få holde på med gnålet sitt, enn å forby dem å bruke ytringsfriheten.

Meningsforbud gir et spennende undergrunnspreg som virker tiltrekkende på aggressive elementer.

Denne gruppen stiller til valg i 2009!

Skrevet

Denne gruppen stiller til valg i 2009!

Det er ikke første gang det er en sånn ekstremgjeng som stiller til valg. De pleier ikke å få noen oppslutning som synes særlig godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...