Gå til innhold

Kvinner som blir sammen med pedofile

Anbefalte innlegg

Gjest wipe out
Skrevet

Jeg leste forrige Magasinet og ble mildt sagt sjokkert, trist og ikke minst forundret over å lese om en dansk kvinne som ventet barn med en norsk pedofil, som hadde over 300 overgrep på samvittigheten. Til tross for at hun ble konfrontert med hva han var dømt for, så valgte hun å fortsette forholdet. Og nå skal de ha barn. Fyren har tidligere mistet all besøksrett til datteren han har med en tidligere samboer. Han har diagnosen antisosial personlighetsforstyrrelse og varige svekkende sjelsevner.

Mye mer kunne sikkert vært sagt men...

jeg bare undrer; hva er det med slike kvinner som går inn i slike forhold? Det må jo være mer enn naividitet som styrer dem?

Gjest tragisk tragisk
Skrevet

Det er ille og nesten uforståelig. De må tiltrekkes det forbudte og kanskje ha en fantasi om å omvende mannen. Kan hende en del liker oppmerksomheten rundt det.

Men en annen sak som også skjer er damer som er sammen med menn som mishandler eller begår overgrep på barna dems og så fortsetter de å være sammen med dem.. Eller damer som blir sammen med rusmisbrukere og lar seg dra ned av dem og prioriterer disse foran å forbli nykter selv og å ta seg av barna sine. Gjør meg så forbanna og oppgitt!!

Gjest wipe out
Skrevet

Det er ille og nesten uforståelig. De må tiltrekkes det forbudte og kanskje ha en fantasi om å omvende mannen. Kan hende en del liker oppmerksomheten rundt det.

Men en annen sak som også skjer er damer som er sammen med menn som mishandler eller begår overgrep på barna dems og så fortsetter de å være sammen med dem.. Eller damer som blir sammen med rusmisbrukere og lar seg dra ned av dem og prioriterer disse foran å forbli nykter selv og å ta seg av barna sine. Gjør meg så forbanna og oppgitt!!

¨''Men en annen sak som også skjer er damer som er sammen med menn som mishandler eller begår overgrep på barna dems og så fortsetter de å være sammen med dem''

Det skjedde med søstera til en venninne av meg. Hun bodde hos moren og stefaren, og det kom frem at stefaren hadde tuklet med henne. Moren gikk først fra mannen, men tok han tilbake igjen! da flyttet jenta til faren.

Jeg blir så forbannet at jeg får vondt i magen! Hvordan er det mulig å være så egoistisk? og ikke minst feig!

Skrevet

Jeg antar at hun er styrt av det som får selv den mest oppegående til å "miste hodet", nemlig kjærlighet.

Gjest wipe out
Skrevet

Jeg antar at hun er styrt av det som får selv den mest oppegående til å "miste hodet", nemlig kjærlighet.

Kunne du blitt sammen med en pedofil, om du var dritforelsket?

Og ville du fortsatt vært sammen med han, etter at den første ville forelskelsen var over?

Gjest togli
Skrevet

Og ville du fortsatt vært sammen med han, etter at den første ville forelskelsen var over?

Det hadde jeg aldri klart....

Skrevet

Det er en setting jeg ikke har noen forutsetning for å kunne sette meg inn i og du retter dermed et spørsmål til meg som er umulig å besvare. Jeg sier at jeg antar at damen det her gjelder er rammet hardt av kjærligheten og derfor har "mistet hodet".

Skrevet

Ettersom jeg har to barn så kan jeg med hånden hjertet si at om jeg hadde hatt den minste mistanke om at den mannen jeg var forelsket i var pedofil så hadde jeg gått fra ham umiddelbart. Aldri i verden om jeg hadde tatt sjangsen på å utsette mine barn for noe slikt.

Gjest tragisk tragisk
Skrevet

¨''Men en annen sak som også skjer er damer som er sammen med menn som mishandler eller begår overgrep på barna dems og så fortsetter de å være sammen med dem''

Det skjedde med søstera til en venninne av meg. Hun bodde hos moren og stefaren, og det kom frem at stefaren hadde tuklet med henne. Moren gikk først fra mannen, men tok han tilbake igjen! da flyttet jenta til faren.

Jeg blir så forbannet at jeg får vondt i magen! Hvordan er det mulig å være så egoistisk? og ikke minst feig!

Det samme skjedde en venninne av meg. Mora beholdt samboren og dattera flyttet til faren og måtte bytte skole osv. Mora virker rimelig intelligent, men omsorgsmessig må det ha feilet totalt.

At det går an å bruke energi på slike mannfolk og å drite i unga sine forstår jeg bare ikke...... :(

Gjest wipe out
Skrevet

Ettersom jeg har to barn så kan jeg med hånden hjertet si at om jeg hadde hatt den minste mistanke om at den mannen jeg var forelsket i var pedofil så hadde jeg gått fra ham umiddelbart. Aldri i verden om jeg hadde tatt sjangsen på å utsette mine barn for noe slikt.

Dette er et tankeeksperiment

La oss si at din mann hadde en sjalu eks som en dag kom til deg og fortalte at han (mannen din) hadde tuklet med hennes/deres barn og hun ville advare deg. Du vet at eksen er rimelig spesiell og at det ligger veldig mye sjalusi bak.

Men hva hadde du gjort med påstandene om overgrep? Hadde du følt deg trygg på han etter dette.

Gjest Villniss
Skrevet

Huff, håper barnevernet står klare for å overta omsorgen for det barnet straks det er født! Hvis ikke er det noe riv ruskende galt. Helt tydelig at denne dama er gal, men håper ikke samfunnet/barnevernet er like gale og unnlater å gripe inn.

Gjest Villniss
Skrevet

Det samme skjedde en venninne av meg. Mora beholdt samboren og dattera flyttet til faren og måtte bytte skole osv. Mora virker rimelig intelligent, men omsorgsmessig må det ha feilet totalt.

At det går an å bruke energi på slike mannfolk og å drite i unga sine forstår jeg bare ikke...... :(

"At det går an å bruke energi på slike mannfolk og å drite i unga sine forstår jeg bare ikke...... :("

Nei, sånt har jeg overhodet ikke forståelse for! Må være ett eller annet som streiker i hjernen hennes.

Skrevet

Dette er et tankeeksperiment

La oss si at din mann hadde en sjalu eks som en dag kom til deg og fortalte at han (mannen din) hadde tuklet med hennes/deres barn og hun ville advare deg. Du vet at eksen er rimelig spesiell og at det ligger veldig mye sjalusi bak.

Men hva hadde du gjort med påstandene om overgrep? Hadde du følt deg trygg på han etter dette.

Den er vanskelig. Heldigvis er det ingen sjalu ekser i mitt forhold, på noen av "sidene". :o) Men de fleste ville vel blitt litt mistenksomme om ikke annet.

Skrevet

Den er vanskelig. Heldigvis er det ingen sjalu ekser i mitt forhold, på noen av "sidene". :o) Men de fleste ville vel blitt litt mistenksomme om ikke annet.

nei, jeg tror heller ikke det er noen som er sjalu på deg (fordi du er sammen med din mann)... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...