Gå til innhold

gruppeintervju...

Gjest alt man skal utsettes for!

Anbefalte innlegg

Gjest alt man skal utsettes for!
Skrevet

Jeg er blitt innkallt til gruppeintervju..! Jobben det handler om er en saksbehandlerstilling. Skjønner ikke hvorfor de bruker gruppeintervju til en stilling som ikke krever at man er spesielt flink til å hevde seg i større grupper. Det var jo noe av grunnen til at jeg søkte stillingen, at det var en litt tilbaketrukket jobb hvor man kunne få sitte relativt i fred å få unna saker. Jeg har egentlig litt angst for å ta ordet i større forsamlinger, og dette gruer jeg meg skikkelig til!!! Er det noen her som har erfaring med slik intervjuing?? Er dette helt grusomt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk på at folks tanker stort sett kretser mest rundt de selv. Hvorfor skulle intervjuet være grusomt? De er vel interessert i å finne dyktige folk, ikke jage de bort?

Vær deg selv og stå for din arbeidsinnsats, og kanskje ta dette iintervjuet som du gruer deg til som en utfordring?

Men hvis du mener at det ikke er noe for deg, så kan du jo også trekke deg.

Men hvis jeg var deg, tror jeg at jeg hadde hoppet i det, og sett på det som en erfaring uansett hvordan det går.

Masse lykke til!

Gjest bollefjott
Skrevet

Det _kan_ hend de kaller inn til gruppeintervju fordi de har fått uhorvelig mange søkere og trenger å sile ut litt. Det du _kan_ gjøre er jo å ta en telefon og fortelle litt av det du sier her og at du derfor ikke tror du får vist deg på best mulig måte på et gruppeintervju. Kanskje tar de deg da inn på intervju alene. Dersom det er slik du sier at man ikke trenger å være en som gjør det godt i gruppeintervjuer får å kle stillingen trenger det jo slett ikke være noe negativt.

Gjest Lilje30
Skrevet

Gruppeintervju er noe nymotens som sikkert er veldig bra til sitt bruk og til mange type jobber er dette midt i blinken.

Så ble det som mye annet nytt, det skal prøves ut uten at man tenker etter om det har noe hensikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...