Gå til innhold

Tenker dere mye på døden?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg tenker mye på døden. Ikke sånn sett at jeg har lyst til å dø, men jeg lurer veldig på hvordan det føles å gå ut av tiden. Hver gang jeg hører om noen kjente som er død så tenker jeg på det.

Jeg lurer også veldig på hva som skjer etter døden, om det skjer noe, eller om det er som å gå inn i en evig narkose.

Tenker dere mye på døden?

Gjest beathes
Skrevet

Dessverre er den innom tankene litt for ofte, da jeg frykter den.

Ilovenewyork
Skrevet

Når jeg begynner å tenke på døden,så prøver jeg å skru tankene over på noe annet,forde døden skremmer meg. Klarer liksom ikke å tenke på at man ikke skal leve lengre. Vanskelig å forklare,men gleder meg ikke akkurat ;o)

Skrevet

Tenker ikke så mye på det egentlig... Har opplevd lite død, så kanskje det er derfor. Også tenker jeg at det blir som en slags evig, drømmeløs søvn, noe jeg synes er greit. Det er jo så uendelig mange år der jeg ikke har eksistert, sånn at det må jo komme en tid der jeg ikke eksisterer igjen...

Skrevet

Jeg er drittlei av å tenke på døden, for å være helt ærlig.

Gjest lekt med døden noen ganger
Skrevet

jeg synes det virker behagelig å dø,å slutte å eksistere... skjer jeg lengter etter det,men er iallafall ikke suicidal lenger:)

Gjest VannLilja29
Skrevet

Av og til.

Når håpløsheten er størst og jeg sliter så tenker jeg det kunne være fodt å slippe å leve, og derfor dø.

Men jeg er i grunnen redd for å dø da jeg ikke er fjellstø i troen på ett liv etter døden... Og tanken på evig mørke og det å slutte å eksistere skermmer meg. Redd for å miste bevissthet og tanke...

Gjest vil leve i 70 år til
Skrevet

Ikke pr i dag. Har et håp om å dø med skoene på, for å si det sånn. Slippe pine og sykdom, og heller dø av et hjerneslag.

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det, selv om det har dødd mange rundt meg de siste årene. Jeg regner med at døden er som før vi ble født, vi vet ingenting og det er egentlig ingenting å tenke på

Gjest Snåltdetder
Skrevet

Selv om jeg er velsignet på de aller fleste måter og har møtt særdeles lite motgang på alle plan dagdrømmer jeg noen ganger om å få slippe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...