Gjest best wishes Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Jeg tenker mye på døden. Ikke sånn sett at jeg har lyst til å dø, men jeg lurer veldig på hvordan det føles å gå ut av tiden. Hver gang jeg hører om noen kjente som er død så tenker jeg på det. Jeg lurer også veldig på hva som skjer etter døden, om det skjer noe, eller om det er som å gå inn i en evig narkose. Tenker dere mye på døden? 0 Siter
Gjest beathes Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Dessverre er den innom tankene litt for ofte, da jeg frykter den. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Når jeg begynner å tenke på døden,så prøver jeg å skru tankene over på noe annet,forde døden skremmer meg. Klarer liksom ikke å tenke på at man ikke skal leve lengre. Vanskelig å forklare,men gleder meg ikke akkurat ;o) 0 Siter
fjuppi Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Tenker ikke så mye på det egentlig... Har opplevd lite død, så kanskje det er derfor. Også tenker jeg at det blir som en slags evig, drømmeløs søvn, noe jeg synes er greit. Det er jo så uendelig mange år der jeg ikke har eksistert, sånn at det må jo komme en tid der jeg ikke eksisterer igjen... 0 Siter
cathlin Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Jeg er drittlei av å tenke på døden, for å være helt ærlig. 0 Siter
Gjest lekt med døden noen ganger Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 jeg synes det virker behagelig å dø,å slutte å eksistere... skjer jeg lengter etter det,men er iallafall ikke suicidal lenger:) 0 Siter
Gjest VannLilja29 Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Av og til. Når håpløsheten er størst og jeg sliter så tenker jeg det kunne være fodt å slippe å leve, og derfor dø. Men jeg er i grunnen redd for å dø da jeg ikke er fjellstø i troen på ett liv etter døden... Og tanken på evig mørke og det å slutte å eksistere skermmer meg. Redd for å miste bevissthet og tanke... 0 Siter
Gjest vil leve i 70 år til Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Ikke pr i dag. Har et håp om å dø med skoene på, for å si det sånn. Slippe pine og sykdom, og heller dø av et hjerneslag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Nei, jeg gjør ikke det, selv om det har dødd mange rundt meg de siste årene. Jeg regner med at døden er som før vi ble født, vi vet ingenting og det er egentlig ingenting å tenke på 0 Siter
Gjest Snåltdetder Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Selv om jeg er velsignet på de aller fleste måter og har møtt særdeles lite motgang på alle plan dagdrømmer jeg noen ganger om å få slippe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.