Gå til innhold

Bilinteriør/Vinyl-lakk. God en?

Anbefalte innlegg

Gjest Gshep
Skrevet

Skal lakkere div. deler i bilen, bla midtkonsoll ol.

Har kjøpt en sprayboks med vinyllakk, men er ikke helt overbevist om jeg liker resultatet (har prøvd på en liten løs del)

Noen som kan anbefale en lakk?

Har kjøpt en boks hos en lokalbutikk her, men har tittet litt på det slaget de har på Torshov bilrekivisita. På den står det "trenger godt inn og etterlater struktur" Høres bra ut.

På den jeg har blir det liggende et "uekte" lag på toppen synes jeg. Det blir liksom litt tykkt. Men det kan være jeg som har sprayet for mye også kanskje. (sort sprayk på rød bunn så jeg sprayet to ganger pga sømmene)

Anbefalinger, tips?

Yeah_Right!
Skrevet

Tviler på at dette er det riktige forumet. Prøv bilforumet.no eller søk på Google.

Gjest Gshep
Skrevet

Tviler på at dette er det riktige forumet. Prøv bilforumet.no eller søk på Google.

*ler godt*

Riktig og riktig fru Blom :D Her er menn og kvinner i alle aldre, de fleste med bil, mange gjør ting selv, det er da slettes ikke umulig at det er noen her inne på forummet som har sprayet bilinteriøret sitt med vinyllakk?

Eller er jeg eneste på DOL mener du?

:D

Yeah_Right!
Skrevet

*ler godt*

Riktig og riktig fru Blom :D Her er menn og kvinner i alle aldre, de fleste med bil, mange gjør ting selv, det er da slettes ikke umulig at det er noen her inne på forummet som har sprayet bilinteriøret sitt med vinyllakk?

Eller er jeg eneste på DOL mener du?

:D

Enig, det er ikke umulig, men ettersom du ikke har fått noen svar tenkte jeg bare å tipse deg om steder hvor oddsen er bedre :-P

Gjest Gshep
Skrevet

Enig, det er ikke umulig, men ettersom du ikke har fått noen svar tenkte jeg bare å tipse deg om steder hvor oddsen er bedre :-P

Du har nok rett i at oddsen er bedre på direkte bilforum eller noe :)

Thanx

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...