Gå til innhold

Frokostquiz på TV2

Anbefalte innlegg

Gjest fysjomm
Skrevet

Det er det mest bråkete og sleipeste programmet jeg har sett!

Rart det ikke er tatt av, kan jo ikke være lov og drive på den måten??

De programlederne står og tigger og ber så det er helt kvalm, juger gjør de og... "Nå er det ingen som ringer, i dag er det mer stille enn noen gang" Dette sier de jo hver dag!

Dessuten er det veldig sjeldent innringeren får noen av de store premiene, er stort sett minste sum!

Hun Line programlederen har den mest slitsomme stemmen jeg har hørt!

Noen som liker dette programmet? Jeg blir flau når jeg ser det jeg, rett og slett!

Gjest Aimabel
Skrevet

Har aldri sett mer enn et par minutter, men det var nok.

Skrevet

Om jeg skulle se slutten av God Morgen Norge og glemme å skifte kanal så er jeg lynsnar på fjernkontrollen når det programmet der dukker opp! Makan til søppel.

Gjest nei,æsj
Skrevet

Om jeg skulle se slutten av God Morgen Norge og glemme å skifte kanal så er jeg lynsnar på fjernkontrollen når det programmet der dukker opp! Makan til søppel.

samme gjør jeg! typisk at jeg ofte står opp i den tiden programmet går,og det er jo lite på tv...greit med selskap når man bor alene,men DER går grensa!! da er vel omtrent tv shop bedre:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...