Gå til innhold

Jobbsøknader: Personlighet og karrieremål...

Anbefalte innlegg

Gjest litt utleverende, derfor ingen nick
Skrevet

Hva skal man svare på det? (Det er direkte spørsmål om det, så jeg kommer dessverre ikke unna det.)

Jeg er lærer, og ønsker naturligvis å jobbe i skolen. Målet mitt er å være kontaktlærer, med alt hva det innebærer. Men jeg har god tid.

Jeg er omsorgsfull og teoretisk sterk.

Glad i norsk og engelsk. Liker spes. ped. Leseopplæring er mitt hjerte nær.

Jeg er strukturert, og møter alltid opp i god tid. Jobber mye og hardt.

Er tydelig og "real" mot elevene.

Har jobbet som vikar i 6 år nå - iberegnet de årene jeg gikk lærerskolen (tok vikartimer ved siden av skolen) og har siden jeg ble ferdig jobbet så og si 100 % stilling som vikar.

I tillegg til lærer, er jeg utdannet EDB-Markedsøkonom. Sterk i data.

::::::::::::::::::::::::::::::::::

Men passer noe av dette til å skrive i feltene for "karrieremål", "spesielle kvalifikasjoner" og "personlighet"? Jeg står helt fast her! Kom gjerne med innspill.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...