Gå til innhold

Kan jeg sende dette i en pakke?

Anbefalte innlegg

Gjest Slekninger der
Skrevet

Kan jeg sende brunost i en pakke til Frankrike?

Gjest Slekninger der
Skrevet

Det kan du vel.

Ok. Var ikke sikker på om det var lov å sende mat. Men slekningene i paris fikk smake brunost for første gang når dem var her i vinter og dem elsket det :-)

Gjest Kimmie
Skrevet

Ok. Var ikke sikker på om det var lov å sende mat. Men slekningene i paris fikk smake brunost for første gang når dem var her i vinter og dem elsket det :-)

Så artig at de liker brunost :)

Det er jo godt også da.

Gjest Slekninger der
Skrevet

Så artig at de liker brunost :)

Det er jo godt også da.

Ja ikke sant,

De tok med seg ost i kofferten når de reiste og har spist det nesten daglig. Men nå var det tomt og de spurte om vi kunne sende til dem :-). De hadde jo ferdig oppskjært brunost på Obs no til bare 8 kr pr pakke så da måtte jeg bare kjøpe til dem.

Bør jeg skrive på den lappen vi klistrer på pakken at det er ost eller? Er litt redd for at den skal bli stoppet

Gjest Kimmie
Skrevet

Ja ikke sant,

De tok med seg ost i kofferten når de reiste og har spist det nesten daglig. Men nå var det tomt og de spurte om vi kunne sende til dem :-). De hadde jo ferdig oppskjært brunost på Obs no til bare 8 kr pr pakke så da måtte jeg bare kjøpe til dem.

Bør jeg skrive på den lappen vi klistrer på pakken at det er ost eller? Er litt redd for at den skal bli stoppet

Ja skriv på pakken hva den inneholder du,er lovlig å sende ost da :)

Gjest Slekninger der
Skrevet

Ja skriv på pakken hva den inneholder du,er lovlig å sende ost da :)

Ok. Takk skal du ha :-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg sendte ofte norsk mat til Holland. Det gikk helt fint. Han ønsket både kaviar og brunost, i tillegg til diverse poser med fiskesuppe.

Skrevet

Jeg sendte ofte norsk mat til Holland. Det gikk helt fint. Han ønsket både kaviar og brunost, i tillegg til diverse poser med fiskesuppe.

Oj.. I trådstarters tilfelle en franskmann som ville ha brunost - og nå en hollender? Ville trodd at de med sine fine oster ville ha rynket på nesen av brunost... Eller - de karakteriserer det kanskje ikke som ost.

Skrevet

Jeg sender brunost til Portugal av og til. Ikke noe problem med det. Jeg får også tørrfisk (norsk!) tilbake, det stinker, men det går fint likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...