Gå til innhold

Forslag??

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg skulle farge øyebrynene mine igår og presterte å søle bittelitt av fargen på den hvite skinnsofaen min. Ufattelig at jeg måtte sitte i den sofaen akkurat de få minuttene jeg holdt på med dette, men altså så dum går det tydeligvis ann å være.

Er det noen som har noe forslag til hva jeg kan prøve for å få det bort? Jeg prøvde med neglelakkfjerner.. det funket ikke :(

hidi, the scorpion
Skrevet

Har du forsøkt å gni aske på flekken?

Mary Poppins
Skrevet

Har du forsøkt å gni aske på flekken?

Aske?? Nei det har jeg ikke prøvd, men er det trygt på hvit skinnsofa da??

hidi, the scorpion
Skrevet

Aske?? Nei det har jeg ikke prøvd, men er det trygt på hvit skinnsofa da??

Vi brukte alltid aske hvis vi fikk farge på huden vår av fargingen, så vil tro det er like trygt å bruke på en skinnsalong.... Aske vaskes lett bort selv om du gnir den inn;)

Mary Poppins
Skrevet

Vi brukte alltid aske hvis vi fikk farge på huden vår av fargingen, så vil tro det er like trygt å bruke på en skinnsalong.... Aske vaskes lett bort selv om du gnir den inn;)

Jeg prøvde med litt aske nå og du hadde rett i at asken gikk bort men desverre ikke flekken :/

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg prøvde med litt aske nå og du hadde rett i at asken gikk bort men desverre ikke flekken :/

Forsøk litt ren Zalo på en svamp og gni forsiktig.

Gjest høstløv
Skrevet

Salmiakk?

Salmiakk løser opp alle fettstoffer i skinnsofaen, det ville jeg ikke tatt sjansen på.

Skrevet

Hårspray på bomullsdott skal visst hjelpe mot hår/øyenbrynsfarge på hud, og det kan vel neppe skade sofaen å prøve. Får håpe du får det vekk :-/

Skrevet

Har du rengjøring/impregnering til skinn?

Eller sånn sprayimpregnering til sko? Det funker som fjell på prislapper inni sko, lim, flekker osv.

Skrevet

Salmiakk løser opp alle fettstoffer i skinnsofaen, det ville jeg ikke tatt sjansen på.

Huffda. Nei, da tror jeg vi utelukker salmiakk. ;o)

Gjest Kayia
Skrevet

Kjøp deg swiffer svamp - den tar alt som ikke noe annet tar, for eksempel sprittusj på mitt hvite spisebord.. ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Kjøp deg swiffer svamp - den tar alt som ikke noe annet tar, for eksempel sprittusj på mitt hvite spisebord.. ;-)

Ok skal jeg gå til innkjøt av det imorgen og prøve med det. Takk for tips :-)

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243619252' post='4157627]

Har du rengjøring/impregnering til skinn?

Eller sånn sprayimpregnering til sko? Det funker som fjell på prislapper inni sko, lim, flekker osv.

Prøvde det.. funket ikke :(

Mary Poppins
Skrevet

Hårspray på bomullsdott skal visst hjelpe mot hår/øyenbrynsfarge på hud, og det kan vel neppe skade sofaen å prøve. Får håpe du får det vekk :-/

Tom for hårspray men skal gå til innkjøp av det imrg og gjøre et forsøk. Takk for tips :-)

Mary Poppins
Skrevet

Prøv med mascarafjerner?

Mascarafjerner er forsøkt.. funket desverre ikke :-(

Mary Poppins
Skrevet

Korrekturlakk! ;-)

Hehe det kan hende det blit den siste løsningen ;)

Skrevet

Prøvde det.. funket ikke :(

Ajax Professional, da? Den rosa flaska, du vet... Vi prøvde alt, og fikk ikke bort en stygg flekk på en benkeplate. Vann og Ajax'en, lot det virke i 15 min, vips, så var benken som ny :-)

Vet jo ikke om dette vil funke på skinn, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...