Mary Poppins Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Jeg skulle farge øyebrynene mine igår og presterte å søle bittelitt av fargen på den hvite skinnsofaen min. Ufattelig at jeg måtte sitte i den sofaen akkurat de få minuttene jeg holdt på med dette, men altså så dum går det tydeligvis ann å være. Er det noen som har noe forslag til hva jeg kan prøve for å få det bort? Jeg prøvde med neglelakkfjerner.. det funket ikke 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Har du forsøkt å gni aske på flekken? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Skrevet 29. mai 2009 Har du forsøkt å gni aske på flekken? Aske?? Nei det har jeg ikke prøvd, men er det trygt på hvit skinnsofa da?? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Aske?? Nei det har jeg ikke prøvd, men er det trygt på hvit skinnsofa da?? Vi brukte alltid aske hvis vi fikk farge på huden vår av fargingen, så vil tro det er like trygt å bruke på en skinnsalong.... Aske vaskes lett bort selv om du gnir den inn;) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Skrevet 29. mai 2009 Vi brukte alltid aske hvis vi fikk farge på huden vår av fargingen, så vil tro det er like trygt å bruke på en skinnsalong.... Aske vaskes lett bort selv om du gnir den inn;) Jeg prøvde med litt aske nå og du hadde rett i at asken gikk bort men desverre ikke flekken :/ 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Jeg prøvde med litt aske nå og du hadde rett i at asken gikk bort men desverre ikke flekken :/ Forsøk litt ren Zalo på en svamp og gni forsiktig. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Salmiakk? Salmiakk løser opp alle fettstoffer i skinnsofaen, det ville jeg ikke tatt sjansen på. 0 Siter
Pebble Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Hårspray på bomullsdott skal visst hjelpe mot hår/øyenbrynsfarge på hud, og det kan vel neppe skade sofaen å prøve. Får håpe du får det vekk :-/ 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Har du rengjøring/impregnering til skinn? Eller sånn sprayimpregnering til sko? Det funker som fjell på prislapper inni sko, lim, flekker osv. 0 Siter
Saphira Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Salmiakk løser opp alle fettstoffer i skinnsofaen, det ville jeg ikke tatt sjansen på. Huffda. Nei, da tror jeg vi utelukker salmiakk. ;o) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Kjøp deg swiffer svamp - den tar alt som ikke noe annet tar, for eksempel sprittusj på mitt hvite spisebord.. ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Skrevet 2. juni 2009 Kjøp deg swiffer svamp - den tar alt som ikke noe annet tar, for eksempel sprittusj på mitt hvite spisebord.. ;-) Ok skal jeg gå til innkjøt av det imorgen og prøve med det. Takk for tips :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Skrevet 2. juni 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1243619252' post='4157627] Har du rengjøring/impregnering til skinn? Eller sånn sprayimpregnering til sko? Det funker som fjell på prislapper inni sko, lim, flekker osv. Prøvde det.. funket ikke 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Skrevet 2. juni 2009 Hårspray på bomullsdott skal visst hjelpe mot hår/øyenbrynsfarge på hud, og det kan vel neppe skade sofaen å prøve. Får håpe du får det vekk :-/ Tom for hårspray men skal gå til innkjøp av det imrg og gjøre et forsøk. Takk for tips :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Skrevet 2. juni 2009 Prøv med mascarafjerner? Mascarafjerner er forsøkt.. funket desverre ikke :-( 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Skrevet 2. juni 2009 Korrekturlakk! ;-) Hehe det kan hende det blit den siste løsningen 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. juni 2009 Skrevet 2. juni 2009 Prøvde det.. funket ikke Ajax Professional, da? Den rosa flaska, du vet... Vi prøvde alt, og fikk ikke bort en stygg flekk på en benkeplate. Vann og Ajax'en, lot det virke i 15 min, vips, så var benken som ny :-) Vet jo ikke om dette vil funke på skinn, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.