Gjest midia Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har funnet ut at det går rundt for meg hvis jeg er i elektriskforretninger der det henger masse tv'er på veggen (selvfølgelig påslått) Det er så ille at jeg må komme meg bort øyeblikkelig før jeg besvimer. Flere som kjenner seg sånn? Vi skal kjøpe ny tv i sommer, men jeg gruer allerede og er redd jeg ikke kan være med å velge ut tv. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Tv kan du vel velge på nettet også? Der ser du spesifikasjonene og kan velge utifra hva du er ute etter. 0 Siter
Gjest kåre beate den 2 Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Uff stakkars deg, som gruer for å kjøpe ny TV.. Store problemer du ja. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Tv kan du vel velge på nettet også? Der ser du spesifikasjonene og kan velge utifra hva du er ute etter. Det kan jeg nok:) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. juni 2009 Skrevet 1. juni 2009 Uff stakkars deg, som gruer for å kjøpe ny TV.. Store problemer du ja. hehe så morsomt at du bruker mitt alias fra barndommens dager;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.