Gå til innhold

Klage etter frisørtime

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg hos frisøren, som jeg kjenner veldig godt.

Der og da syntes jeg at jeg så fin ut, men etter at jeg kom hjem og frisyren falt litt sammen så det overhodet ikke fint ut.

I dag dusjet jeg og ordnet håret som jeg nok kommer til å gjøre fremover - og det ser helt merkelig ut.

Det er greit å klage da, ikke sant?

Gruer meg, siden frisøren er en venn/bekjent...

Man har rett til å klage på frisering også?

Og det er greit om jeg gjør dette i morgen - 2 dager etter timen?

Skrevet

Ja det er greit. Det enkleste er kanskje hvis det er noe som kan rettes opp, fremfor å skulle ha penger tilbake.

Vel det synes iallefall jeg :)

Gjest line31
Skrevet

Som frisør selv så setter iallefall jeg pris på om kunden sier i fra hvis den ikke er fornøyd. De fleste frisører vil nok ikke at kunden skal gå rundt å være misfornøyd. Si ifra til henne du, så får hun nok gjort det bra igjen:-))

Skrevet

Ja det er greit. Det enkleste er kanskje hvis det er noe som kan rettes opp, fremfor å skulle ha penger tilbake.

Vel det synes iallefall jeg :)

Jeg håper inderlig han kan rette det opp... Selv om håret nok blir skremmende kort da :(

Skrevet

Som frisør selv så setter iallefall jeg pris på om kunden sier i fra hvis den ikke er fornøyd. De fleste frisører vil nok ikke at kunden skal gå rundt å være misfornøyd. Si ifra til henne du, så får hun nok gjort det bra igjen:-))

Han (;)) får sikker til å gjøre noe.

Godt å høre at du som frisør gjerne vil ha tilbakemelding fra de som ikke er fornøyde.

Er det greit også om man kommer 2 dager etter klippen?

candyqueen_83
Skrevet

Det er helt greit å gå tilbake, og si at man ikke er fornøyd. Det er jo som regel hjemme etter at man har vasket det at man frisyren ordentlig.

Du trenger kanskje ikke gå inn i salongen, og være sint og kjefte da, men bare spørre pent om hun kunne sett over frisyren og ordnet den litt? Sånt kan skje...

candyqueen_83
Skrevet

Det er helt greit å gå tilbake, og si at man ikke er fornøyd. Det er jo som regel hjemme etter at man har vasket det at man frisyren ordentlig.

Du trenger kanskje ikke gå inn i salongen, og være sint og kjefte da, men bare spørre pent om hun kunne sett over frisyren og ordnet den litt? Sånt kan skje...

Han.. Hehe

Skrevet

Godt å høre. Kunne ikke ramle meg inn å være sint. Frisøren min er en kjempehyggelig mann hvis familie vi omgås på fritiden.

Gjest Lilje30
Skrevet

Det er bare å gå tilbake og få rettet på det. Jeg har sagt i fra en gang da jeg oppdaget at frisyren min ikke var lik på begge sider. Frisøren rettet på frisyren uten at det ble sett på som noe ekstraordinært eller at jeg klaget.

candyqueen_83
Skrevet

Godt å høre. Kunne ikke ramle meg inn å være sint. Frisøren min er en kjempehyggelig mann hvis familie vi omgås på fritiden.

Jeg hadde ikke forestilt meg at du hadde vært sint da :o) Men sikkert noen som er litt stygge i tonen når de går et sted for å klage..

Gjest line31
Skrevet

Han (;)) får sikker til å gjøre noe.

Godt å høre at du som frisør gjerne vil ha tilbakemelding fra de som ikke er fornøyde.

Er det greit også om man kommer 2 dager etter klippen?

Ok han:-) Nei jeg synes du kan gjøre det selvom det har gått 2 dager.

Gjest for no shit
Skrevet

selv ville jeg hatt pengene tilbake,og krevd ny frisør...

har t.o.m gjort det et par ganger! gikk helt fint det.

bør da vel være angre-frist som med alt anna??selv om håret ikke gror ut,be om en bedre frisør iallefall!!

Skrevet

Jeg hadde ikke forestilt meg at du hadde vært sint da :o) Men sikkert noen som er litt stygge i tonen når de går et sted for å klage..

Det er definitivt mange som er stygge i munnen når de klager :)

Skrevet

Ok han:-) Nei jeg synes du kan gjøre det selvom det har gått 2 dager.

Takk :)

Skrevet

selv ville jeg hatt pengene tilbake,og krevd ny frisør...

har t.o.m gjort det et par ganger! gikk helt fint det.

bør da vel være angre-frist som med alt anna??selv om håret ikke gror ut,be om en bedre frisør iallefall!!

Har brukt denne frisøren i flere år, og vært veldig fornøyd - til nå...

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes absolutt du skal gå tilbake. Når det er en du kjenner, som vet du ikke bare er en notorisk klager (slike finnes), får du sikkert fikset på sveisen.

Skrevet

Jeg synes absolutt du skal gå tilbake. Når det er en du kjenner, som vet du ikke bare er en notorisk klager (slike finnes), får du sikkert fikset på sveisen.

Har ringt nå og fått time senere i dag. Huff, gruer meg fremdeles. Han var helt grei på telefonen, så det blir helt sikkert helt greit.

Skrevet

Jeg har faktisk gjort det. Og ble tatt godt i mot. Frisøres så det jeg sa, og forsto at jeg klaget. Gratisk retting:-) (Altså litt ekstra klipp)

Skrevet

Jeg har faktisk gjort det. Og ble tatt godt i mot. Frisøres så det jeg sa, og forsto at jeg klaget. Gratisk retting:-) (Altså litt ekstra klipp)

Da er klagingen unnagjort, og klippen drastisk forbedret :)

Det hele gikk kjempegreit :D

Skrevet

Da er klagingen unnagjort, og klippen drastisk forbedret :)

Det hele gikk kjempegreit :D

Vi nordmenn burde blitt mye bedre på å klage!!!

Flott at du tok tak i det og opplevde like god service som jeg opplevde:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...