Gå til innhold

Når må jeg være innsjekket..?

Anbefalte innlegg

TorneROSA1365380904
Skrevet

Jeg skal ta fly til København i morgen (gleder meg;)), men ble plutselig usikker på når jeg senest må være innsjekket!

Er det 2 timer før? Jeg trodde det var 1 time, men en venninne sa 2 timer. Noen som vet?

mariaflyfly
Skrevet

Norwegia har ihvertfall 45 min på utenlands- og 30 min på innenlandsflyvinger. Da stenger innsjekkinga. Dersom man bare har håndbagasje og ikke trenger sjekke inn, holder det med oppmøte 20 minutter før, ved gaten, ihvertfall på innenlands.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Okay, regner med det er noenlunde likt med SAS..Takk skal du ha!

TorneROSA1365380904
Skrevet

Norwegia har ihvertfall 45 min på utenlands- og 30 min på innenlandsflyvinger. Da stenger innsjekkinga. Dersom man bare har håndbagasje og ikke trenger sjekke inn, holder det med oppmøte 20 minutter før, ved gaten, ihvertfall på innenlands.

Må jeg ha pass? :P Leeeenge siden jeg har reist utenlands merker jeg :P

mariaflyfly
Skrevet

Må jeg ha pass? :P Leeeenge siden jeg har reist utenlands merker jeg :P

Du trenger ikke pass innen Norden, men må ha legitimasjon for å komme med på flyet.

TorneROSA1365380904
Skrevet

Du trenger ikke pass innen Norden, men må ha legitimasjon for å komme med på flyet.

Takk ;-)

Skrevet

Skal du med SAS? Dersom du har oppgitt mobilnummeret ditt, så kan du sjekke inn med mobilen. Det skjer automatisk 22 timer før avgang. Suverent!

Ellers kan du gå inn på SAS.no og sjekke inn via nettet.

Jeg pleier å være på flyplassen ca 1 1/2 time før avgang.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Det er forskjellig fra flyselskap til flyselskap. Sjekk på nettsidene til det selskapet du skal reise med så finner du svaret. (Noen selskaper har 2 timersgrense.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...