Gå til innhold

FU: det flaueste du noensinne har gjort

Anbefalte innlegg

Gjest det er fredag!
Skrevet

Har du noen gang ønsket deg et hull å bare hoppe ned i, en escapeknapp? Del med oss!

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ja, jeg var på kino med kjæresten min, hadde akkurat truffet ham. Vi så Den Engelske Pasient. Veldig romantisk. I en stille sekvens filmen greide jeg å prompe kjempehøyt. Trodde jeg skulle dø av flause.

Men vi ler godt av det nå da! :-)

Gjest Uff, så flaut
Skrevet

Jeg hadde akuratt fått meg kjæreste og vi hadde tilbragt vår første natt sammen. Morgenen etter satt jeg i sofan i truse og t-skjorte. Fikk plutselig vondt i magen. Løp mot do, men rakk det ikke. Det rant en stripe av meg langs stuegulvet.

Han ropte etter meg: "Vil du jeg skal vaske?"

candyqueen_83
Skrevet

Ja, jeg var på kino med kjæresten min, hadde akkurat truffet ham. Vi så Den Engelske Pasient. Veldig romantisk. I en stille sekvens filmen greide jeg å prompe kjempehøyt. Trodde jeg skulle dø av flause.

Haha :o)

Skrevet

Jeg hadde akuratt fått meg kjæreste og vi hadde tilbragt vår første natt sammen. Morgenen etter satt jeg i sofan i truse og t-skjorte. Fikk plutselig vondt i magen. Løp mot do, men rakk det ikke. Det rant en stripe av meg langs stuegulvet.

Han ropte etter meg: "Vil du jeg skal vaske?"

HAHA! så flaut!! :)

Gjest minnah
Skrevet

Prompet foran en av mine pasienter. Herregud. *RØDME*

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Hehe!!

Gjest Lille_kunstner
Skrevet

Holdt på med et kunst prosjekt, så fikk jeg en god idé.

Fikk det for meg at jeg skulle lage en dokumentar om det å begynne å leve etter en dyp depresjon, det å vende tilbake til livet.

Det beste stedet for å representere noe sånt er jo likhuset, så jeg ringte sykehuset, la ut om visjonen min og ba om å bli satt over til likhuset.

Ble jo satt over.. til psykiatri posten. Jeg knakk sammen i latter og la på.. 5 minutter senere ringer de opp igjen og lurer på om jeg hadde det helt bra.

Har aldri ledd så hardt og det endte opp med at de ble skikkelig forbanna på meg.

Venninna mi glemmer aldri den historien og det gjør ikke jeg heller.

Skrevet

Holdt på med et kunst prosjekt, så fikk jeg en god idé.

Fikk det for meg at jeg skulle lage en dokumentar om det å begynne å leve etter en dyp depresjon, det å vende tilbake til livet.

Det beste stedet for å representere noe sånt er jo likhuset, så jeg ringte sykehuset, la ut om visjonen min og ba om å bli satt over til likhuset.

Ble jo satt over.. til psykiatri posten. Jeg knakk sammen i latter og la på.. 5 minutter senere ringer de opp igjen og lurer på om jeg hadde det helt bra.

Har aldri ledd så hardt og det endte opp med at de ble skikkelig forbanna på meg.

Venninna mi glemmer aldri den historien og det gjør ikke jeg heller.

Jeg må si at jeg skjønte ikke helt den der, jeg. Hva skulle du med likhuset? Var det ikke mer relevant med psyk.posten hvis du skulle skrive om dyp depresjon?

Gjest Lille_kunstner
Skrevet

Jeg må si at jeg skjønte ikke helt den der, jeg. Hva skulle du med likhuset? Var det ikke mer relevant med psyk.posten hvis du skulle skrive om dyp depresjon?

Jeg skulle være død da, for det er jo sånn det noen ganger føles når man er dypt deprimert og så skulle jeg vende tilbake til livet.

Jeg skulle ligge på sånn tralle på likhuset, og så i skikkelig zombie style skulle jeg sette meg opp under lakenet og gå ut.

Handler om at man tilslutt innser at man vil ikke dø. At livet slutter ikke her. Men for de som har tatt ett skritt for langt, så kan man ikke vende tilbake.

Skjønner jo godt jeg ble satt over til psykiatrisk når jeg forklarte dette for dama i resepesjonen..

Vi hadde en visjon og en mål med og lage denne dokumentaren. Men de på psykiatrisk så virkelig ikke det.

Mening var jo at det hele skulle være tankevekkende og provoserende. Men endte opp med å bli hysterisk morsomt istedenfor.

Gjest minnah
Skrevet

*hi five* ;o)

Gjest Flau kjæreste på ungdomsskolen
Skrevet

Jeg gikk på ungdomsskolen og hadde en kjæreste.

Skulle ringe hjem til han for første gang og var så nervøs da moren hans svarte telefonen at jeg sa: " Hei, det er 'Thomas' , kan jeg få snakke med 'Thomas'?

Jeg var så oppsatt på navnet hans, at jeg helt glemte mitt eget!

Var så flau at jeg holdt på å slenge på røret..

AneM1365380603
Skrevet

Lurer på om jeg var pasienten ;))

candyqueen_83
Skrevet

Lurer på om jeg var pasienten ;))

Lol :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...