Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Jeg vet jeg har et prolaps i ryggen som er gammelt, fikk tilbud om operasjon i fjor men jeg takket nei. Jeg torde ikke. Forrige søndag fikk jeg forferdelig vondt i ryggen og nedover benet, tenkte dette gir seg vel. Smertene har bare økt på, prikking i tærne og oppover leggen har også forverret seg.Jeg dro til lege på torsdag, han gav meg mere smertestillende og sa at hvis det ikke har bedret seg til uka så må du komme tilbake Evy.I dag er det mandag og jeg har så vondt at jeg hverken klarer å stå eller ligge eller sitte, og ingen smertestillende hjelper.Tærne mine og leggen min er nesten følelsesløse, så jeg har problemer med å gå, benet svikter. Hva skal jeg gjøre og hvor lenge må jeg gå sånn før de legger meg inn og opererer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/330064-utholdlige-smerteri-1-uke-n%C3%A5prolaps/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Ei venninne av meg hadde prolaps i ryggen. Hun takket også nei til operasjon. Etter litt over et halvt år var det ingen tegn til bedring og hun ble veldig lei seg. Hennes mor anbefalte henne å gå til osteopat. Min venninne hadde absolutt ikke noe tro på dette, men gikk fordi hennes mor presset henne til å gå. Etter få behandlinger ble hun helt frisk. Hun kunne nesten ikke tro det.

Dette er et år siden nå, og hun er fortsatt frisk og er blitt supersprek :-)

Så på bakgrunn av min venninnes erfaringer vil jeg anbefale deg å gå til Osteopat.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...