Gå til innhold

Ferdig med 1. studieår :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer! :-)

jeg har akkurat fullført studie_lånet_...;-)

Skrevet

Gratulerer! Jeg vet hvordan du har det, har akkurat fullført studiet mitt selv. Det har gått utrolig fort! Lykke til med de neste årene.

Takk, og gratulerer til deg også!!!

Skrevet

Gratulerer! :-)

jeg har akkurat fullført studie_lånet_...;-)

Hmmmmm, akkurat det vil jeg ikke tenke så mye på enda...

Men gratulerer :D

Skrevet

Så bra :)

Gratulerer!

Takker og bukker :D

Skrevet

Gratulerer så mye! Morsomt når det virkelig klaffer.

Jeg er også ferdig med skoleåret, og skal begynne å studere på universitet til høsten. Gleder-gruer meg til det.

Skrevet

Hei Jubalong!

Skal si du er flittig! Er så imponert over alt du har fått til- mann som pendler, 3 små barn, studier og operasjon. Bøyer meg i støvet for deg, altså!

Jeg hadde også veldig lyst til å bli jordmor, men jeg syns studiet virket veldig langt (hadde en 1åring fda jeg begynte¨å studere). Valget falt på lærerskolen istedet.

Men resultatet har faktisk blitt at jeg ikke klarer å slutte å studere, selv om jeg er i full jobb ved siden av. Var ferdig utdannet for 3 år siden, og har studert i tillegg siden. Kunne jo vært ferdig jordmor nå, jeg, på denne tiden!! For tiden holder jeg på med en mastergrad, veldig morro!

Ha en fantastisk sommer, Jubalong- det har du virkelig fortjent!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye! Morsomt når det virkelig klaffer.

Jeg er også ferdig med skoleåret, og skal begynne å studere på universitet til høsten. Gleder-gruer meg til det.

Jeg skulle gjerne ha studert ved universitetet, men det får bli i mitt neste liv :)

Masse lykke til!!! Hva skal du studere, forresten?

Skrevet

Hei Jubalong!

Skal si du er flittig! Er så imponert over alt du har fått til- mann som pendler, 3 små barn, studier og operasjon. Bøyer meg i støvet for deg, altså!

Jeg hadde også veldig lyst til å bli jordmor, men jeg syns studiet virket veldig langt (hadde en 1åring fda jeg begynte¨å studere). Valget falt på lærerskolen istedet.

Men resultatet har faktisk blitt at jeg ikke klarer å slutte å studere, selv om jeg er i full jobb ved siden av. Var ferdig utdannet for 3 år siden, og har studert i tillegg siden. Kunne jo vært ferdig jordmor nå, jeg, på denne tiden!! For tiden holder jeg på med en mastergrad, veldig morro!

Ha en fantastisk sommer, Jubalong- det har du virkelig fortjent!

Klem fra

Ååå, blir rent rørt jeg...

For å være ærlig synes jeg det er mindre strevsomt å studere enn å jobbe fullt.

Vi har mye tid til egenstudier i løpet av skoledagen, og den tiden utnyttes til det fulle.

Jeg får ikke lest noe på ettermiddagene, og på kveldene er jeg så sliten at jeg ikke orker.

Tror jeg totalt har lest 3-4 kvelder dette året :)

Jordmor er et langt løp, men som du tydeligvis har merket, så tar andre studier tid også :)

Så flott at du er i gang med master, det står det jammen respekt av! Og ja, du kunne jo vært jordmor på den tiden ;)

Jeg håper jeg får virkeliggjort drømmen om å bli jordmor. Det hele avhenger jo av at mannen min finner noe han trives med her, og ikke pendler lenger. Vi får se. Han vil gjerne hjem igjen, men det er ingen jobber for ham her... Også er det jo klart litt spørsmål om lønn også. Han forsørger oss jo nå. Man blir ikke rik av å være student...

Uansett er jeg strålende fornøyd med året som har gått, og gleder meg stort til neste år.

Da blir det større utfordringer siden det er myyyye mer praksis, men det ordner seg vel det også :D

Ha en flott kveld :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...