morsan Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Gratulerer! :-) jeg har akkurat fullført studie_lånet_...;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Skrevet 9. juni 2009 Gratulerer! Jeg vet hvordan du har det, har akkurat fullført studiet mitt selv. Det har gått utrolig fort! Lykke til med de neste årene. Takk, og gratulerer til deg også!!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Skrevet 9. juni 2009 Gratulerer! :-) jeg har akkurat fullført studie_lånet_...;-) Hmmmmm, akkurat det vil jeg ikke tenke så mye på enda... Men gratulerer 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Skrevet 9. juni 2009 Så bra Gratulerer! Takker og bukker 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Gratulerer så mye! Morsomt når det virkelig klaffer. Jeg er også ferdig med skoleåret, og skal begynne å studere på universitet til høsten. Gleder-gruer meg til det. 0 Siter
ingoen Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Hei Jubalong! Skal si du er flittig! Er så imponert over alt du har fått til- mann som pendler, 3 små barn, studier og operasjon. Bøyer meg i støvet for deg, altså! Jeg hadde også veldig lyst til å bli jordmor, men jeg syns studiet virket veldig langt (hadde en 1åring fda jeg begynte¨å studere). Valget falt på lærerskolen istedet. Men resultatet har faktisk blitt at jeg ikke klarer å slutte å studere, selv om jeg er i full jobb ved siden av. Var ferdig utdannet for 3 år siden, og har studert i tillegg siden. Kunne jo vært ferdig jordmor nå, jeg, på denne tiden!! For tiden holder jeg på med en mastergrad, veldig morro! Ha en fantastisk sommer, Jubalong- det har du virkelig fortjent! Klem fra 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Skrevet 10. juni 2009 Gratulerer så mye! Morsomt når det virkelig klaffer. Jeg er også ferdig med skoleåret, og skal begynne å studere på universitet til høsten. Gleder-gruer meg til det. Jeg skulle gjerne ha studert ved universitetet, men det får bli i mitt neste liv Masse lykke til!!! Hva skal du studere, forresten? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Skrevet 10. juni 2009 Hei Jubalong! Skal si du er flittig! Er så imponert over alt du har fått til- mann som pendler, 3 små barn, studier og operasjon. Bøyer meg i støvet for deg, altså! Jeg hadde også veldig lyst til å bli jordmor, men jeg syns studiet virket veldig langt (hadde en 1åring fda jeg begynte¨å studere). Valget falt på lærerskolen istedet. Men resultatet har faktisk blitt at jeg ikke klarer å slutte å studere, selv om jeg er i full jobb ved siden av. Var ferdig utdannet for 3 år siden, og har studert i tillegg siden. Kunne jo vært ferdig jordmor nå, jeg, på denne tiden!! For tiden holder jeg på med en mastergrad, veldig morro! Ha en fantastisk sommer, Jubalong- det har du virkelig fortjent! Klem fra Ååå, blir rent rørt jeg... For å være ærlig synes jeg det er mindre strevsomt å studere enn å jobbe fullt. Vi har mye tid til egenstudier i løpet av skoledagen, og den tiden utnyttes til det fulle. Jeg får ikke lest noe på ettermiddagene, og på kveldene er jeg så sliten at jeg ikke orker. Tror jeg totalt har lest 3-4 kvelder dette året Jordmor er et langt løp, men som du tydeligvis har merket, så tar andre studier tid også Så flott at du er i gang med master, det står det jammen respekt av! Og ja, du kunne jo vært jordmor på den tiden Jeg håper jeg får virkeliggjort drømmen om å bli jordmor. Det hele avhenger jo av at mannen min finner noe han trives med her, og ikke pendler lenger. Vi får se. Han vil gjerne hjem igjen, men det er ingen jobber for ham her... Også er det jo klart litt spørsmål om lønn også. Han forsørger oss jo nå. Man blir ikke rik av å være student... Uansett er jeg strålende fornøyd med året som har gått, og gleder meg stort til neste år. Da blir det større utfordringer siden det er myyyye mer praksis, men det ordner seg vel det også Ha en flott kveld 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.