Gå til innhold

Bruker du sminke på stranden?

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• cathlin

6

• Mary Poppins

5

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kanskje litt vannfast maskara, ellers NEI til sminke på stranda! Og jeg fatter ikke at folk tør. Parfyme og andre ingredienser i sminke gir lett pigmentflekker...

Skrevet

For dagens unge - særlig med kviseproblem -, er det nok litt sminke som gjelder på stranden også... Men jeg er enig med deg - for meg hører det ikke sammen.

Skrevet

Jeg bruker litt... Har lyse øyenbryn, så farger dem litt brune - ellers ser jeg veldig snål ut :) Også tar jeg på litt maskara, og litt solpudder hvis jeg ikke er brun fra før. bruker linser, så dukker aldri huet under vann uansett. Solkrem bruker jeg så klart.

Gjest annlovinda
Skrevet

Nei - sminke bruker jeg ikke på stranda. På stranda bruker jeg kun solkrem :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg bruker litt... Har lyse øyenbryn, så farger dem litt brune - ellers ser jeg veldig snål ut :) Også tar jeg på litt maskara, og litt solpudder hvis jeg ikke er brun fra før. bruker linser, så dukker aldri huet under vann uansett. Solkrem bruker jeg så klart.

Du bruker solpudder hvis du ikke er brun allerede. Men blir du brun i ansiktet gjennom solpudderet da? Bare lurer, ettersom jeg ikke vet :)

Gjest Elextra
Skrevet

Det spørs nok litt på hvem jeg skal på stranden sammen med.

Skal jeg med barna på stranden ved hytta kunne det ikke falle meg inn å sminke meg (selv om det er noen andre mennesker der). Skal jeg med voksne venner, kunne det hende jeg sminket meg ørlite, men antakelig ikke. Foundation og slikt er helt utelukket.

Skrevet

Kunne ikke fallt meg inn å bruke sminke på stranda. Først og frest på grunn av bading, svetting i sola, solkrem osv - og så har man jo mange lekre solbriller å putte på, om man føler at ansiktet er litt nakent.

(Nå sminker jeg meg lite til hverdags også, da, pga allergiske reaksjoner)

Skrevet

Nope, bruker _ikke_ sminke på stranden!

Smører med faktor 15 eller 25 uten parfyme, og bruker ingenting parfymert før jeg går i sola. Er livredd for pigmentflekker og tidlig aldring...hehe!

Gjest høstløv
Skrevet

Når jeg så overskriften, så assosierte jeg det med bokstavelig å male stranden med sminke, og det syntes jeg var en merkelig og dyr ide. :-)

Skrevet

Har aldri tenkt på problemstillingen sminke + å være på stranden før.

Men nå ser jeg at jeg kanskje må ha sånn solfaktorbalm for håret.

Bare at........det må først bli fint vær og sol. Liksomatteliksomliksomliksomikkesant. SOL.

Skrevet

Men du kan vel farge brynene med permanent farge?

Skrevet

Har aldri tenkt på problemstillingen sminke + å være på stranden før.

Men nå ser jeg at jeg kanskje må ha sånn solfaktorbalm for håret.

Bare at........det må først bli fint vær og sol. Liksomatteliksomliksomliksomikkesant. SOL.

''Men nå ser jeg at jeg kanskje må ha sånn solfaktorbalm for håret. ''

Jeg har prøvd en slik i sprayvariant, men synes håret blir så utrolig stivt og klissete av det! Så jeg bruker heller solhatt.

Skrevet

''Men nå ser jeg at jeg kanskje må ha sånn solfaktorbalm for håret. ''

Jeg har prøvd en slik i sprayvariant, men synes håret blir så utrolig stivt og klissete av det! Så jeg bruker heller solhatt.

Solhat, det må jeg ha.

Men, du, vet du om sånne strand-liggenunderlag. Syns jeg husker før i tiden så hadde man sånne underlag som man brette sammen og bandt en snor rundt. Hvor får man kjøpt sånt nå for tida? Eller hva ligger man vanligvis på?

Skrevet

Solhat, det må jeg ha.

Men, du, vet du om sånne strand-liggenunderlag. Syns jeg husker før i tiden så hadde man sånne underlag som man brette sammen og bandt en snor rundt. Hvor får man kjøpt sånt nå for tida? Eller hva ligger man vanligvis på?

Solhatt. Ikke hat.

Skrevet

Solhat, det må jeg ha.

Du, sånne har jeg sett komme tilbake i år! Sjekk Princess eller KID, eller no sånn. Muligens Europris?

Gjest Ikke da, ikke nå
Skrevet

Nei, det har jeg aldri tenkt at skulle være noen "problemstilling" engang, men jeg bruker ikke sminke til daglig heller og er ikke inne i "sminkeverdnen".

Skrevet

Solhat, det må jeg ha.

Tenker du på strandmadrass? En sånn ultratynn skumgummimadrass med plast på undersiden?

Det er år og dag siden jeg har brukt det.

Nå bruker jeg for det meste et slags pic nic-teppe, innkjøpt på Europris eller Jysk eller noe slikt. Det er kvadratisk og har plastunderside og vevd stoff på oversiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...