Gjest jentedame Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Tenk deg tanken: du har bedt med deg hjem en dame du liker veldig godt. Småklining blir til råklining... men i det akten skal gjennomføres, nekter lillemann å samarbeide. Er det ytterst dødspinlig; litt flaut, eller bare "sånn som kan skje" - ingen "big deal" og bedre lykke neste gang, liksom?? 0 Siter
morsan Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Jeg er ikke mann, men kanskje han her kunne kommet seg unna det pinlige i situasjonen ved å plutselig bli veldig "dydig" og si at han respekterer henne for mye til å ha sex på første kvelden og bla bla bla? ;-) 0 Siter
Gjest vinglepetter Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 pinlig for mannen, men veldig normal for de fleste:0) Prestasjonangst eller rett og slett så kåt ,at det er slutt før det begynner.ha-ha 0 Siter
mirami Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Hadde nok blitt litt skuffa hvis det var lagt veldig opp til nettopp sex og han ikke fikk den opp. Men hvis dette var en jeg ville satse på hadde det nok ikke gjort så mye. 0 Siter
mirami Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Hadde nok blitt litt skuffa hvis det var lagt veldig opp til nettopp sex og han ikke fikk den opp. Men hvis dette var en jeg ville satse på hadde det nok ikke gjort så mye. uups, dette var jo et spørsmål til menn, jeg er jente.. Får se om du får noen bedre svar seinere! 0 Siter
Gjest en anonym fyr Skrevet 10. juni 2009 Skrevet 10. juni 2009 Litt hypotetisk. Jeg jakter ikke på kvinnfolk på den måten, har aldri gjort det heller. Nøyer meg med henne jeg er gift med. Om det skulle ha oppstått gnisninger mellom oss, er makeupsex komplett umulig for meg. Skulle jeg da ha prøvd meg, hadde nok lillemann nektet. Altså må ting fungere på det mentale planet, og da er lillemann med på lasset. Hvis lillemann likevel skulle sviktet, hadde det vært mer kjedelig enn flaut. Om jeg haddde blitt møtt med f.eks. ertende kommentarer da (har aldri skjedd), hadde jeg ikke tatt initiativ på veldig lenge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.