Gå til innhold

Tanna mi er knekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ene 6-årsjekselen er visst knekt halvveis av og tannlegen anbefaler krone til 4500,-

Er det kurant pris?

(alle de andre tennene er helt fine, untatt de to 6-årsjekslene oppe. De har skoletannlegen borra ganske grundig i)

-og der røyk de feriepengene...

Skrevet

Jeg fikk krone på en tann for sikkert 13-14 år siden, og mener å huske at den da kostet i underkant av 4000 kroner, så 4500 i dag høres ut som en bra pris!

Skrevet

4500 for en krone høres ikke dyrt ut (på en måte, da - det er jo dyrt fordi det jo ikke akkurat er noe man ønsker seg...)

Gjest annlovinda
Skrevet

Det er samme pris som jeg har fått hos min tannlege. Vet ikke om det blir gjort før eller etter sommerferien ennå da.

Skrevet

Fikk krone på fortann oppe for 7 år siden, kosta 4000,- så det er nok en helt grei pris du har fått.

Skrevet

Du kan få billigere krone,den er ikke så holdbar som den dyre krone,men det varer ihvertfall 10-15 år (den billigere altså)

Gjest mora2
Skrevet

Sååå kjipt....Utrolig dyrt med tannlege.. :0/

Skrevet

Jeg fikk krone for ikke så lenge siden. Det kom på 4800,-...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...