Gå til innhold

Male ytterdør, enn "sidevinduet"?

Anbefalte innlegg

Gjest ikkeMalekyndig
Skrevet

Skal male ytterdøren og ved siden av den er det et smalt vindu, like høyt som døra. Er usikker på hva jeg skal male, kun selve døra eller vindusramma/kantene rundt sidevinduet også? og dermed også kanten rundt døra også? Eller...?

Håper noen skjønner hva jeg mener:)

Gjest Pontiac
Skrevet

Du ser nå hvilken farge det er, er det samme farge rundt som på selve flatene?

Dette blir også smak og behag, ønsker du i steden hvite lister f.eks. og annen farg på flatene?

:)

Skrevet

Enten maler du bare selve dørbladet, eller så maler du døra, karmene og rundt vinduet også. Men da ville jeg kanskje følt at jeg ville malt andre vinduskarmer på resten av huset også... Kan bli storarbeid :-)

Gjest ikkeMalekyndig
Skrevet

Du ser nå hvilken farge det er, er det samme farge rundt som på selve flatene?

Dette blir også smak og behag, ønsker du i steden hvite lister f.eks. og annen farg på flatene?

:)

Takk for svar. Alt er hvitt nå, hus, dør og vinduskarmer... skal ha døra svart.

Gjest ikkeMalekyndig
Skrevet

Enten maler du bare selve dørbladet, eller så maler du døra, karmene og rundt vinduet også. Men da ville jeg kanskje følt at jeg ville malt andre vinduskarmer på resten av huset også... Kan bli storarbeid :-)

Takk for svar. Ja du har vel rett i det... blir vel bare døra da:)

Gjest Kayia
Skrevet

Takk for svar. Alt er hvitt nå, hus, dør og vinduskarmer... skal ha døra svart.

Definitivt bare døra. :)

Syns

Skrevet

Hvis døra og sidevinduet er ment å fremstå som en enhet, ville jeg malt begge deler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...