smurf78 Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Kan noen fortelle meg når blåbærsesongen starter? Bor i Oslo-området. Vet forresten noen som det er farlig å spise selvplukkede blåbær som gravid? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Spiller ingen rolle om det er du eller noen andre som plukker blåbæra vel! ) Skyll den i kaldt vann før du spiser den så er det ikke noe problem. Nammmm! Her i Trøndelag er det alt for tidlig ennå i alle fall. 0 Siter
Adriana Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 August er høysesong Blåbær er bare sunt å spise for gravide også Men hvis du vil være litt ekstra forsiktig så er det sikkert lurt å gjøre som Lillemus sier, skylle dem først. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Spiller ingen rolle om det er du eller noen andre som plukker blåbæra vel! ) Skyll den i kaldt vann før du spiser den så er det ikke noe problem. Nammmm! Her i Trøndelag er det alt for tidlig ennå i alle fall. ''Her i Trøndelag er det alt for tidlig ennå i alle fall.'' Feil! Har vært på blåbærtur i dag - og det bugner! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1247424045' post='4177537] ''Her i Trøndelag er det alt for tidlig ennå i alle fall.'' Feil! Har vært på blåbærtur i dag - og det bugner! :-) Jøss! Der jeg har sett er det for tidlig ennå. Har du vært i den lokale marka? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Jøss! Der jeg har sett er det for tidlig ennå. Har du vært i den lokale marka? Nei, har vært i Malvik. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.