Gjest Lisemora Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg er en dame på 48 år som er så sliten. Jeg ble født med en vertikal skjeling som gjør at jeg ikke har samsyn, og ble desverre ikke oppdaget da jeg var barn. Så jeg har slitt med et handikap hele livet som ikke har vært synlig for andre før jeg var kommet langt opp i 20 årene.Da begynte det ene øyet å vandre av seg selv.Da først ble jeg henvist til øyelege. Ble da operert, men den ble mislykket (feiloperert). de neste fem årene hadde jeg 4 oprasjoner til de klarte ikke å rette opp øynene mine. fikk store psykiske problemer som igjen medførte kroniske nakke og skulder plager samt spenningshodepine asma og til slutt fikk jeg diagonose biorolar.Har gått i tre år på psykosomatisk fysioterapi, ble litt bedre etter det men så var det på han igjen med fysikalske, kiropraktiker, manuell terapaut men alle gir meg opp. I den senere tid har jeg gått å tengt på andre alternative behandlinger. håper det er noen som kan gi meg råd om vilke behandling jeg kan få. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/331621-sammensatte-sykdommer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.