Gå til innhold

Jeg har fått himla stor skrift her

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

noen som kan hjelpe meg tilbake til normalen?

Skrevet

Hvaslags nettleser bruker du? Det kan hende at du har kommet borti en tast som zoomer inn. Prøv å lukke nettleser-vinduet og laste inn siden på nytt. Det skjer meg ofte. :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvaslags nettleser bruker du? Det kan hende at du har kommet borti en tast som zoomer inn. Prøv å lukke nettleser-vinduet og laste inn siden på nytt. Det skjer meg ofte. :)

Det gjelder bare denne siden og jeg logget meg ut og lukket vinduet, men det er her anda. Og jeg er idiot når det gjelder slike ting;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ctrl og - funker bra...

ctrl og hva_ Er desperat her nç!

hidi, the scorpion
Skrevet

minustegnet :-)

pluss forstørrer

hvor er minustegnet_ hilsen idioten

hidi, the scorpion
Skrevet

-

Ringte sønnen min så han overstyrte pc`en fra hans side, så nå er alt i orden;)

brilleslangen
Skrevet

I min nettleser (tror jeg har internet explorer 7)er det nederst til høyre et forstørrelsesglass med et plusstegn i, og så står det et prosenttall ved siden av. Og så er det en svart trekant ved siden av der... Hos meg trykker man da på den sorte trekanten(nedoverpil), og velger hvilken størrelse man vil ha på skrifta. Mest behagelig er det som regel å ha 100%

Lykke til

hidi, the scorpion
Skrevet

I min nettleser (tror jeg har internet explorer 7)er det nederst til høyre et forstørrelsesglass med et plusstegn i, og så står det et prosenttall ved siden av. Og så er det en svart trekant ved siden av der... Hos meg trykker man da på den sorte trekanten(nedoverpil), og velger hvilken størrelse man vil ha på skrifta. Mest behagelig er det som regel å ha 100%

Lykke til

Har ikke det i hjørnet jeg, men sønnen overtok styringa (long distance) og ordnet opp i alt;) Men tusen, tusen takk for svar, begynte å bli lettere desperat!

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe, vet du hvordan du sender epost da? Og sletter filer? :-)

He, he, jeg kan litt om data;) Ikke pent å mobbe enkle sjeler;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...