hidi, the scorpion Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 noen som kan hjelpe meg tilbake til normalen? 0 Siter
siameser Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Hvaslags nettleser bruker du? Det kan hende at du har kommet borti en tast som zoomer inn. Prøv å lukke nettleser-vinduet og laste inn siden på nytt. Det skjer meg ofte. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Skrevet 17. juli 2009 Hvaslags nettleser bruker du? Det kan hende at du har kommet borti en tast som zoomer inn. Prøv å lukke nettleser-vinduet og laste inn siden på nytt. Det skjer meg ofte. Det gjelder bare denne siden og jeg logget meg ut og lukket vinduet, men det er her anda. Og jeg er idiot når det gjelder slike ting;) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Skrevet 17. juli 2009 Ctrl og - funker bra... ctrl og hva_ Er desperat her nç! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Skrevet 17. juli 2009 minustegnet :-) pluss forstørrer hvor er minustegnet_ hilsen idioten 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Skrevet 17. juli 2009 - Ringte sønnen min så han overstyrte pc`en fra hans side, så nå er alt i orden;) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 I min nettleser (tror jeg har internet explorer 7)er det nederst til høyre et forstørrelsesglass med et plusstegn i, og så står det et prosenttall ved siden av. Og så er det en svart trekant ved siden av der... Hos meg trykker man da på den sorte trekanten(nedoverpil), og velger hvilken størrelse man vil ha på skrifta. Mest behagelig er det som regel å ha 100% Lykke til 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Skrevet 17. juli 2009 I min nettleser (tror jeg har internet explorer 7)er det nederst til høyre et forstørrelsesglass med et plusstegn i, og så står det et prosenttall ved siden av. Og så er det en svart trekant ved siden av der... Hos meg trykker man da på den sorte trekanten(nedoverpil), og velger hvilken størrelse man vil ha på skrifta. Mest behagelig er det som regel å ha 100% Lykke til Har ikke det i hjørnet jeg, men sønnen overtok styringa (long distance) og ordnet opp i alt;) Men tusen, tusen takk for svar, begynte å bli lettere desperat! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Skrevet 20. juli 2009 Hehe, vet du hvordan du sender epost da? Og sletter filer? :-) He, he, jeg kan litt om data;) Ikke pent å mobbe enkle sjeler;)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.