Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i sikkert 10 år nå hatt rosa tånegler på sommeren. Begynner å bli litt lei samme fargen nå. Men hva er egentlig in nå?

Er det kanskje in å ikke ha noen farge? Ser på bilder av kjendiser etc at de har noe lignende fransk manikyr på tåneglene, men det er kanskje litt vel avansert for ei enkel bondejente som meg? ;o)

Så, hvordan er tåneglene deres i sommer? :o)

Skrevet

De har vært rosa. Akkurat nå er de flekkete etter en del jobbing. Må visst pyntes litt på. Vurderer blank med gull i denne gangen :-). Vet ikke hva som er på moten, jeg bryr meg kun om det jeg liker selv.

Gjest bikku
Skrevet

Vet ikke hva som er in, vet bare hva jeg gjør. Om vinteren eksperimenterer jeg gjerne med forskjellige farger, men om sommeren holder jeg meg til perlemorsrosa. Av den enkle grunn at det syns jeg er finest til sommerbrune tær i sandaler.

Skrevet

Mine er himmelblå. Jeg har slått den ene stortåa slik av neglen ser forferdelig ut, og dette er en av få farger som skjuler det. Bedre med himmelblå enn svart kom jeg fram til;)

Normalt pleier jeg å ha perlemorrosa da.Det er pent på sommerbrune tær.

Skrevet

Finnes det tånegl-moter!?!??! Mine tånegler er like hele året, helt naturlige, men jeg er sikkert helt ut også på dette området. :o)

Skrevet

Jeg liker best sølv/perlemor, evt. lysrosa. Nå har jeg den veeeldig rosa negllakk. :-)

Det viktigste er velpleide føtter *vaske, file, smøre inn*

Gjest Fotstudenten
Skrevet

Her om dagen var jeg i gågata i byen og ble sittende på en benk. Av alle ting ble jeg sittende og studere folk, og spesielt føttene i åpne sandaler. Jammen var det mange stygge og ustelte føtter å se, tørre, sprukne hæler og stygge negler.

Jeg konkluderer med at det aller fineste er stelte bein, og at hvilken som helst neglelakk er penere enn misfargete soppangrepne negler.

Persille1365381127
Skrevet

Jeg har fransk manikyr nå :)

Gjest bikku
Skrevet

Jeg har fransk manikyr nå :)

Fikser du det selv? Er det ikke plundrete på tærne, da? Sikkert fint, men jeg tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til å investere så mye tid på tåneglene ;)

Skrevet

Jeg pleier bare å bruke blank lakk. Da syns jeg de blir litt penere samtidig som ikke mannen min besvimer over kvinners endeløse forfengelighet, hehe :o)

Persille1365381127
Skrevet

Fikser du det selv? Er det ikke plundrete på tærne, da? Sikkert fint, men jeg tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til å investere så mye tid på tåneglene ;)

Både og, jeg fikk det gjort i en salong nå sist - det har holdt nesten fire uker, men nå må jeg gjøre noe med det igjen.

Det tar ikke mer enn ti minutter å gjøre det selv. Bare kjøp hvit lakk som du legger i en pen stripe ytterst, så lakker du over med blank overlakk to ganger etter det. Fort gjort :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...