Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nope... men skal sikkert ha meg etterhvert. Hvis jeg får pæng.

Ja, penger vokser jo ikke på trær, som kjent :-)

Skrevet

Ja, og jeg kan ikke tenke meg å være foruten. Hadde jeg vært kar, eller sterk, hadde jeg kansje vært trailersjåfør:-)

Gjest Dame som liker brooooom
Skrevet

Jepp, det har jeg :D To til og med.

En familiebil, en Mercedes 98 model som tar familien fra A til B og meg selv det samme samt til jobb.

Og så har jeg en hærlig V8`r, nydelig veteran sportsbil, som jeg tar på hærlige koseturer, drar på treff med og som er kjøreglede uten like, som jeg burner, spoler, og leker meg med :D

Skrevet

Har en Ford Excursion, Mercedes og en Passat og det står 4 løpsbiler her og en mc:-)

De to første bilene går på gass.

Kom på en bil til, en Audi S2, personbil, firhjulstrekker med 230 hk, ei helvetes kjøremaskin, men den holder vi på å montere, blir vel ferdig i løpet av høsten vinteren.

Skrevet

Jupp, en Toyota Avensis 2001-modell. Superfornøyd med den, den ligger godt på veien, bruker 0,5 l på langkjøring, og det er ingenting galt med den. Håper den fortsetter å være like snill mot meg :)

mamma til ni
Skrevet

Har hatt min Honda CR-V i 11 år, og eg skal ri den til den ikkje greier meir.

Gjest ikke nick selvfølgelig
Skrevet

Jupp, en Toyota Avensis 2001-modell. Superfornøyd med den, den ligger godt på veien, bruker 0,5 l på langkjøring, og det er ingenting galt med den. Håper den fortsetter å være like snill mot meg :)

Har du sett på nye Avensisen? Jeg har den og den er råtøff:)

Excutive med glasstak;)

Skrevet

Har du sett på nye Avensisen? Jeg har den og den er råtøff:)

Excutive med glasstak;)

Ikke sett nei... har ikke råd til ny bil på flere år enda uansett, med mindre jeg selger huset, så jeg håper den jeg har er snill mot meg lenge enda! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...